Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye affiliate side - Din mening?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har efterhånden gang i en del forskellige affiliate sider. Også kom jeg til at tænke på at lave en ny som denne gang skulle sælge cykel dele. Jeg vil nu derfor bede om din mening, men husk den er stadig under opbygning. Siden finder du på www.hjulslanger.dk. Mange tak på forhånd

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt lide designet, men jeg synes skriftfarven er for lys. Denne sætning:

"Tak for besøget på Hjulslanger.dk." synes jeg er lidt akavet...eller underlig...

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug plugin'et GoCodes til at få styr på dine links, så de ikke siger "partner-ads/xxx" samtidig med du får nofollow på. :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi glæder os da til at få en masse salg via dit site! Der er jo kun et sted at handle cykeldele ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som et godt plugin, men kan ikke finde det på deres plugins side?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget lys skrift type valgt til lys baggrund vælg mørk tekst farve til lys baggrund.

sæt wordpress til at lave sigende url det giver flere klik og er mere søgevenligt http://hjulslanger.dk/cykle-slanger sådan kunne du lave det, det er bare at gå ind og rette i wordpress indstilingerne .

Generelt mere tekst og viden på siden , de tekster lige nu er ret kortfattede 

Giv alle bille der titler og tags derved en chance for det findes i google billedet søgning.

interne links struktur huske hver gang et kerne ord nævnes , linker du til side der omhandler dette emme den side starter med h1 

Jeg ville også have lagt et billedet af hjul og en cykle slange op i logoet end bare at skrive hjulslanger.dk 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)