Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opkøb af virksomhed

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej jeg hedder magnus og er 16 jeg har en lille drøm om at sælge snapbacks fra (mitchell & ness) jeg har kontaktet dem og det er muligt MEN man skal være registreret som firma i et år eller derover

så mit spørgsmål er, er der nogle der har et firma de ikke bruger mere som man kunne købe rettighederne på

og kan man det eller kan man noget lignende? er der nogle smuthuller så jeg kan få en virksomhed som har været registreret i et år?

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Magnus,

Det er helt fantastisk, at du viser, at du har lysten til at gå i krig med eget firma. Du skriver, at du er 16år og jeg vil kun give dig et velmenende ord med på vejen.

Det er ikke bare at starte virksomhed op, men det går jeg ud fra, at du allerede ved. Du er 16år og jeg tror du skal give dig selv tid til at samle erfaring, før du selv starter firma.

Nu ved jeg ikke, hvor leverandøren holder til i forhold til dig, men hvorfor spørger du dem ikke, om du kan få lov at komme i praktik og på den måde få erfaring med deres arbejdsgange osv?

Held og lykke med det.

Mvh

Heidi

Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for alle de rosende ord Heidi, det kan bare være så svært at vente når man har en ide man vil føre ud i livet. at give det til vil jeg mene er en god ide men at vente et helt år tror jeg ikke jeg holder til

så derfor hvis der stadig er nogle der kan svare på nogle af de første spørgsmål om køb af eksisterende virksomhed er de mere end velkommende til at svare

ang. praktik så ligger der et i usa og et i europa et sted der er en anden butik i danmark der handler med dem der er quint

Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

det var hvad han svarede efter jeg spurgte om mine muligheder inden for affliate program

I cannot, not in wholesale.

så hvis nogle kan hjælpe med nogle af mine spørgsmål

eller kan give en god forklaring på hvad affliate programmet e hvis jeg skulle havde misforstået det

Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

bump

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

du ved godt det koster penge at blive levrandør?

Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

ja

Fra Thisted
Tilmeldt 6. Jul 05
Indlæg ialt: 279
Fra  Curabitur ApS Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere der sælger brugte aps, søg på google, som er  over et år gammelt, synes dog du skal have en revisor ind over, så du ikke køber et firma med en masse gæld og lign.

se denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/20026.aspx 

Flot at du som 16 årig vil starte dit eget firma, ønsker dig alt muligt held.

www.Curabitur.dk-www.Boghthoft.dk-Bøgh ApS-www.forlaget-Legimus.dk

www.golfhouse.dk-www.kazambo.dk-www.selvudgiveren.dk  

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)