Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manglende betaling fra kunde, kan du hjælpe?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Normalt gør jeg mig ikke i at sende varer ud pr. faktura. Men blev kontaktet af en venlig sjæl og valgte derfor at gøre dette, da jeg "stolede" på kunden. Det drejer sig ikke om så meget, men alligevel er det nok til jeg ønsker mine penge.

Beløbet er 1375,- kr. inkl. moms

Findes der firmaer der gider overtage sådanne sager, og hvis ja hvad koster det? Og igen, er mit beløb så småt at det slet ikke kan betale sig. Ønsker selvfølgelig ikke at miste de penge og synes satme det er noget svineri ( undskyld sproget ) at man skal blive snydt på den måde :)

Ved godt man kan sende rykkere ud osv, men der ligger mit speciale langt fra .. Håber en kan hjælpe :)

Mvh
Martin

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

2 rykkere også overdragelse til inkasso Smile

Har du prøvet at kontakte ham pr. telefon, kan jo være en forglemmelse? 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Kroer | PD:

2 rykkere også overdragelse til inkasso Smile

Har du prøvet at kontakte ham pr. telefon, kan jo være en forglemmelse? 

Har ringet adskillige gange, på 6 tlf numre. 2 af dem går igennem, men bliver ikke taget og resten er slukket. Har skrevet flere mails, men uden at få svar retur.

Mit spørgsmål er om der findes firmaer, der overtager sådan sager nu og sender rykkere ud. For det er jeg ikke god til. Og om det kan betale sig for mig :)

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

HornskovVindberg laver gratis inkasso - forstået på den måde, at de sender rykkere til din kunde uden det koster dig noget, men ønsker du at slæbe vedkommende i fogedretten, så koster det honorar.

http://www.hornskovvindberg.dk/

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jepsen:

Hej Martin

HornskovVindberg laver gratis inkasso - forstået på den måde, at de sender rykkere til din kunde uden det koster dig noget, men ønsker du at slæbe vedkommende i fogedretten, så koster det honorar.

http://www.hornskovvindberg.dk/

Hej Jesper.

Mange tak for hjælpen. Det vil jeg kigge på med det samme :)

Mvh
Martin

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)