Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Joomla platform

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i søde Aminoer.

Jeg vil meget gerne i gang med at lavet et nyt debatforum, grundet en noget mangelfuld økonomi, er jeg nød til selv at sidde og lege med det. MEN er her nogen, som kunne være behjælpelig med at få lagt platformen op? Jeg har læst mig frem til, at det skulle være rimelig simpelt at downloade og lægge på webhotel, men vil alligevel gerne lige bede om lidt hjælp til denne proces.

Bare sådan for god orden skyld, så skal mit site være/kunne :

En hjemmeside med blog og debatforum som skal kunne flg.:

- Oprette brugere, som skal kunne lave indlæg/besvarelser og uploade billeder
- Ekspertpanel(er)
- Blog funktion
- Facebook integration

etc. - og, hvad der så ellers måtte komme, når nu jeg har fået lidt styr på det.

Hvilket webhotel kan I anbefale og når platformen står, er det så efterfølgende rimeligt nemt, selv at implementere div. moduler?

Hvis I yderligere har input eller gode ideer til hvordan jeg hurtigst og nemmest kommer i gang med med et site, er I meget velkomne. Har jeg ret, når jeg opfatter det sådan at Joomla skulle være et super brugervenligt system?

Venligst Charlotte

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Charlotte.

Kender du til www.joomla-universitetet.dk ?

der er en del video guides som kan guide til hvordan du laver forskellige ting i joomla.. Men det koster 999 + moms..

Mvh Tobias.
Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke hvilket webhotel du har , men mange udbydere kører med 1click installationer :)

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 198
Fra  RejseTanker.dk Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Yes - så fik jeg installeret joomla på unoeuro! Så langt så godt! MEN syntes det er lidt mærkeligt at det ikke er den nyeste version 1.7 men en ældre? Og endnu mere vigtigt - hvordan får jeg ændret setup til dansk ? Det er alt andet lige lidt nemmere at komme i gang, hvis alt er på dansk og jeg har læst at det skulle være muligt!

Nogen som kan hjælpe mig med det?

Mvh Charlotte

Kommende side: www.rejsetanker.dk

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Vi har noget hotelværk til salg med One-Click installation af en helt masse ting. Her iblandt Joomla 1.7.1 og Drupal 7 og en 13 andre CMS systemer, 6 webshops osv.

Det er rimelig cool med OneClick.

Bare PM, hvis vi kan hjælpe.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Image Kids:

Yes - så fik jeg installeret joomla på unoeuro! Så langt så godt! MEN syntes det er lidt mærkeligt at det ikke er den nyeste version 1.7 men en ældre? Og endnu mere vigtigt - hvordan får jeg ændret setup til dansk ? Det er alt andet lige lidt nemmere at komme i gang, hvis alt er på dansk og jeg har læst at det skulle være muligt!

Unoeuro uploader en ældre version af Joomla.

For at få Dansk skal du downloade en sprogpakke på Dansk, og installere i dit backend på Joomla. Der efter skal du huske at lukke de SEO problemer der er med Joomla. 

Du skal være velkommen til at sende en pm hvis du skal have hjælp, benytter selv Joomla og Unoeuro.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)