Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger makeup-forhandler i Polen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du søger gratis tolk eller hvorledes?

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tak for alle jeres svar:)

Det er sådan at jeg har fundet en makeup serie i både Polen og USA. Jeg har været inde og kigge på deres hjemmeside og deres produkter. Produkterne ser interessante ud og lever op til mine krav.

Da jeg er komplet grøn inden for området så har jeg lige et par spørgsmål:

- skriver man bare en mail til producenten via den mail adresse, de har lagt ud på deres hjemmeside?

- Hvad skal der stå i den mail? altså hvordan forklarer man sig, at man ønsker at købe deres produkter for videresalg?

Håber i kan hjælpe:)

Maria

Fra Vanløse
Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 123
Fra  DIPOsitive Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey foxylady

Tænker om dette link kan bruges til noget:

http://www.startvaekst.dk/vhmidtjylland.dk/importvejledning

Der står i hvert fald nogle guldkorn og hjælp til at importere. Vedrørende kontakt til udlandet, har jeg kun selv prøvet en enkelt gang at kontakte et firma i Asien, hvor jeg bedte om det samme du sådan set har beskrevet her. Men det har været lidt svært, da jeg har kontaktet forskellige steder, men kun fået et enkelt svar, og da jeg endelig fik et svar, var min spørgsmål misforstået og jeg henvendte mig tilbage igen - og siden ikke hørt noget.

Så jeg håber at der er nogen derude som bedre kan hjælpe dig. Jeg vil dog lige sige at det var nok mest forståelsesvanskeligheder jeg kunne fornemme da jeg fik svar fra dem. Så måske hvis du skal have fat i nogen, besøg dem direkte eller ring, eller benyt en der kan det sprog i det land du vil have en vare fra, eller hvis det er i USA så igen, synes jeg at du skal ringe og tale direkte med dem og se om du kan blive (måske ene?)forhandler af deres gode produkter.

Yes

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Tak for dit svar, jeg vil prøve mig lidt frem:)

 

Tilmeldt 17. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Maria jeg har en kontakt firma i Kosovo jeg tanker også som dig men min økonomi er dårligt hvis du har lyst vi arbejder sammen ring på mig 40 59 98 87

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)