Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

@invalid.com mail

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har 3 brugere som står med denne email, der er en masse tal foran @ eks. 122361535@invalid.com

nogle som ved hvordan den er kommet ind i mit system ? da jeg er ret overbevist om at de 3 brugere har oprettet sig med en anden email, da de jo skal aktivere deres brugerkonto før brug.

Disse invalid.com mailadresser er ugyldige ifølge min host.

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan brugeren ændre mail efter oprettelse? ellers virker det som en fejl i dit system?

Men jeg ville da lige kikke i dine log filer, efter mulige mistænkte, så du kan se om der er nogle hændelser der passer med oprettelsen eller et forsøg på indbrud

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan godt ændre sin email efter reg. meeeen 3 brugere ud af kun 30 ?

Jeg er 99,999% sikker på at min hjemmeside er sikker, så jeg forstår det ikke lige.

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det mon være noget i stil med "10 minute mail" ?
Jeg har ikke lige tjekke domænet, men kunne jo godt lyde sådan.

Se evt. http://10minutemail.com

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske ? men ville man så ikke komme ind på deres hjemmeside på www.invalid.com ?

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tør ikke lige udtale mig om 10 minute mail. Men en ting jeg ved, er  at en email bliver gemt som en streng, formentlig i en database, og den kan helt sikkert manipuleres med. Det er lidt svært at sige hvad det kan være kender ikke dit system.

Håber du finder ud af hvad der har skabt det.

Men et godt råd, ingen system er sikkert!

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har funet ud af hvad problemet var, det var mit Facebook mondul som drillede når en bruger havde oprettet sig via Facebook, så lavede den selv et brugernavn og en @valid.com mail, så nu er det deaktiveret :-( indtil jeg finde ud af hvad løsningen er på problemet?

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Arhh :) Facebook, det er godt, men kan lave rod i ens system, kender en der havde næste samme problem. Hans skyldes en updatering. Hvis det er et opensource system, kan du helt sikkert gå ind og definerer hvordan den skal behandle mail navnet.
God vind med projektet
Hilsen Nikolaj
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)