Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har dagens temperatur på Google+?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Rimmerhus
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Lilletræ.dk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Aminoer.

 

Jeg har længe overvejet Facebook, men vil afvente og høre lidt nyt fra Jer garvede, der evt. har stiftet lidt kendskab med Google+ i "prøverummet".

Når de lukker op for godteposen, vil de så overhale Facebook på den lange bane, eller har Facebook sat sig på det heredømme.

 

Bliver der mulighed for at Facebook bruger, der ønsker at flytte deres profil over på Google+ kan gøre det som en samlet "flytning"

Hvis det er for besværligt at flytte sin aktivitet. Bliver det jo nok lidt som når man overvejer at skifte bank.

Det lyder fristende men, er det nu også besværet værd....

 

Hvem har et bud på hvor familien Danmark, har deres sociale profil om 2 år.

(Der vil jeg nemlig bruge krudtet)

 

På forhånd 1.000 tak for hjælpen Amino'er.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Google+ ER åbent, du kan bare gå ind og lave dig en profil :-) 

Jeg tror ikke du kan rykke hele din stab af venner osv. Men der er, ligesom du havde på Facebook en funktion, som finder dine venner automatisk pr. mail osv.

udover det - så har jeg ikke mere at sige til den ;) 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring er at både jeg, og de venner der oprettede os på google plus var inde og snuse et par dage, og ikke rigtigt fandt noget som facebook ikke tilbød, og hvis det var der, så var det ikke relevant, så nu er der ca ingen aktivitet blandt mine bekendte på google plus.

Jeg synes dog også at jeg ser en faldende aktivitet på facebook blandt mine online venner, men ved ikke om dette er bredt gældende da jeg har under 100 venner derinde. Men jeg synes at fornemme at folk har leget med facebook, synes det var sjovt, og nu er nået et mæthedspunkt hvor de bruger mindre tid derinde end tidligere. Så hvad der er fremtidens sociale profil ved jeg ikke...

Fra Rimmerhus
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 13
Fra  Lilletræ.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus!

 

Tak for hurtigt svar.

Jeg tolker det lidt som at du vil bruge mere tid på din Facebook side end Google+?

 

Henrik.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Jeg har også været lidt på G+. Som Rasmus nævner, så er der intet nyt.

Derfor tror jeg ikke helt på G+ vil kunne overhale FB. I hverfald ikke i løbet af de næste par år, og så skal de i hvertfald tager sig virkelig sammen og tilbyde noget nyt. Det kan Google også. De har gos basis for det. 

Rent perosnligt. Vil jeg ikke bruge G+ lige foreløbig.

Med venlig hilsen

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)