Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Googles nye site links

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Netop !Wink

Dejligt når tingene bliver håndgribelige. Har selv tidligere netop haft "kontakt" i site links, og har studset over dette, men selvfølgeligt ikke direkte haft noget imod dette. Det er da rart når "folk" kan kontakte en og ved hvor de kan gøre det.

Men hellere ikke på min side for kontakt er der meget "gods".  Som Frank

også skriver er det svært og se hvad Google her har udvalgt.

Bedste hilsener

Ib

Ja det er meget svært at se hvad google giver som site links men min stripper video links giver nu også del så kan du få en under side lige under dig vis laver en korrekt links struktur ligget der lang tid mv. 

Det kunne være en ide med ekstra links ved video links lige under din side

Tit ligger video links lige under ens hjemmeside og derved fylder ens hjemmeside ekstra meget

Er denne forklaring bedre , jeg kan læse han misforstod noget af det jeg skrev i hvert fald som jeg læser det Frank skriver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Netop !Wink

Dejligt når tingene bliver håndgribelige. Har selv tidligere netop haft "kontakt" i site links, og har studset over dette, men selvfølgeligt ikke direkte haft noget imod dette. Det er da rart når "folk" kan kontakte en og ved hvor de kan gøre det.

Men hellere ikke på min side for kontakt er der meget "gods".  Som Frank

også skriver er det svært og se hvad Google her har udvalgt.

Bedste hilsener

Ib

Ja det er meget svært at se hvad google giver som site links men min stripper video links giver nu også del så kan du få en under side lige under dig vis laver en korrekt links struktur ligget der lang tid mv. 

Det kunne være en ide med ekstra links ved video links lige under din side

Tit ligger video links lige under ens hjemmeside og derved fylder ens hjemmeside ekstra meget

Er denne forklaring bedre , jeg kan læse han misforstod noget af det jeg skrev i hvert fald som jeg læser det Frank skriver

Ja når man ikke kan "stille" de rigtige spørgsmål bliver selvfølgelig også svarene derefter.

Jeg havde nok den opfattelse at Site links hos Google nok var forhold der var udefra kommende situationer, og måske ikke så meget internt.

Derfor formoder jeg også at der her ikke alene er tale om en on site optimering (og siden alene). Men mere om en helhed, hvor netop udefra forhold gør sig gældende, og derfor kon en "kontakt os" side komme op.

Ib

Råd & Mal

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Mikael christiansen:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Netop !Wink

Dejligt når tingene bliver håndgribelige. Har selv tidligere netop haft "kontakt" i site links, og har studset over dette, men selvfølgeligt ikke direkte haft noget imod dette. Det er da rart når "folk" kan kontakte en og ved hvor de kan gøre det.

Men hellere ikke på min side for kontakt er der meget "gods".  Som Frank

også skriver er det svært og se hvad Google her har udvalgt.

Bedste hilsener

Ib

Ja det er meget svært at se hvad google giver som site links men min stripper video links giver nu også del så kan du få en under side lige under dig vis laver en korrekt links struktur ligget der lang tid mv. 

Det kunne være en ide med ekstra links ved video links lige under din side

Tit ligger video links lige under ens hjemmeside og derved fylder ens hjemmeside ekstra meget

Er denne forklaring bedre , jeg kan læse han misforstod noget af det jeg skrev i hvert fald som jeg læser det Frank skriver

Ja når man ikke kan "stille" de rigtige spørgsmål bliver selvfølgelig også svarene derefter.

Jeg havde nok den opfattelse at Site links hos Google nok var forhold der var udefra kommende situationer, og måske ikke så meget internt.

Derfor formoder jeg også at der her ikke alene er tale om en on site optimering (og siden alene). Men mere om en helhed, hvor netop udefra forhold gør sig gældende, og derfor kon en "kontakt os" side komme op.

Ib

Råd & Mal

 

Der er jo video site links 

Der er jo billeder site links 

Vis du tjekker ved søgeord kommer der et links lige direkte til ens side , vis du gør det godt få du et ekstra links under det første igen ,

jeg synes du skal få en video på din hjemmeside , et ekstra links kan det skabe til din side og det er smart markedsføring 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg kan se der ikke er stor konkurrence på video ved maler tilbud men at få lige under links under side vis det ikke heder site links ved jeg ikke hvad det hedder men det er neden lige efter ens første resultatet 

Der skal sikkert tænkes for at få det ekstra under links , jeg arbejder på at forbedre det på min siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle der ved hvad de links man får under sin side , når det viser video links lige under site links , er det ikke video site links , som jeg når på min stripper profil den kommer op lige efter med videoer fra min side , det er jo site video

jeg vil meget gerne blive klogere vis jeg tager fejl og da jeg ikke ligefrem er søgemaskine ekspert burde de kunne vide det 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)