Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal eller ej?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino´er

Jeg står og vil igang med og op starte en webshop hvor tænker på og inføre pris garanti på mine vare.

men støder på et meget kendt problem ang. betalingsløsning (har læst en masse indlæg)

har haft denne ide i snart 1 ½ år men da jeg nu gerne vil have så mange kunder som muligt gik paypal ikke i ideen.

har så læst mig frem til at man kan få en aftale med et svensk firma ang internationale kort så som mastercard og visa og få det til og køre med epay, det er ik så billigt første år, men vil det ikke tiltrække flere kunder eller skal jeg ud og have en pbs aftale ?

 

håber i kan hjælpe mig med dette problem jeg står i

 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du ønsker at folk skal kunne betale med Dankort skal du have en indløsningsaftale med PBS/NETS som du kan bruge sammen med f.eks. ePay.

Hvis du kan undvære Dankortet kan du i stedet bruge Swedbank eller Euroline.

Du kan læse om indløsere her: http://www.epay.dk/indloser-internettet/oversigt.asp

Hos Euroline er det gratis at komme i gang og du betaler ikke noget årligt gebyt. Det eneste du betaler er 2.05% af transaktionsbeløbet.

Derudover kommer oprettelse hos ePay på 599,- og et månedligt abonnement på 199,-.

Så med Euroline+ePay kan du komme billigt i gang.

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

tak thomas

folk vil vel gerne købe via den løsning vis de alligevel bruger visa eller mastercard

eller springer de også fra her ligsom paypal?

og det betyder jo også at det så kun ville koster omkring de 3000,- første år

takker endnu engang for dit svare.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror mange hopper fra Paypal fordi de ikke stoler på paypal generelt. Du skal ikke have samme bekymringer hvis du bruger ePay.

Tilmeldt 27. Jan 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

okay mange tak for svarene

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)