Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min ide

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft en ide i hovedet, gennem længere tid, som det er pt. er der jo mange der benytter sig af leasede biler, det gør de fordi, de på den måde kan være med på nyere biler, og skifte uden store omkostninger.

Det er fra det koncept, jeg har fået min inspirration.

Mange brugere af mobiler, har en tendens til en stor udskiftningsrate af mobilen, den skiftes gerne ofte, for at holde sig med på det "nye".

Min ide består simpelt nok, af en virksomhed, der lejer mobiltelefoner ud, med abodoment, i en periode for eksemple 1 år. derefter leveres mobiltelefonen tilbage, og den bliver solgt på brugtmarkedet.

 

Kan det mon lade sig gøre ?

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Din ide er ikke unik, kig evt. lidt tv med de reklamer der køre pt. med et teleselskab der giver penge retur ved køb af ny mobil.

Venligst René Buch

Venligst

René Buch

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

http://atea.dk/

Ved ikke om det findes til privat personer? Men der har du nok også kæmpe udfordringer med at være konkurrencedygtig på priser og forsikringer, da de andre selskaber kan tilbyde abonnement samtidig og tjene deres penge den vej igennem.  

Det er et meget hårdt marked at komme ind i og du vil være imod nogle store spillere. 

Men held og lykke med det, hvor der er vilje er der vej, jeg tror bare du skal finde et koncept der kan levere mere end en leaset mobil? Men det er jo igen bare formodninger og gætterier.

Venlig hilsen
Lemme  

Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke helt det min ide går ud på jo, det tilbud kræver jo at du har spenderet 3-5tusinde kroner på en mobil( hvis der er tale om en nyere) min ide går ud på at kunden lejer en telefon med abbodoment ( et partner skab, jeg ville undersøge om der er mulighed for). og nå deres leje kontrakt et opsagt sender de telefonen tilbage, og derefter afsætter jeg den.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)