Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du se nogle store SEO problemer på min blog

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Jeg har bloggen gadget-guiden hvor mig og en kammerat selvfølgelig skriver om gadgets.

På min blog har jeg nogle SEO problemer. Tror jeg.

Problemet kort fortalt: Jeg havde et indlæg på min blog hvor der var noget DC, jeg opdagede det desværre først efter 12 dage, hvilket resulterede i at jeg faldte fra 20 besøgende om dagen fra Google til 1-2 besøgende.

Jeg slettede derefter indlægget og afventede situationen, men der er desværre intet sket.

Læs mere i et andet indlæg her. Hvor jeg beskriver det lidt dybere.

Nu til sagen:

Da der ikke er sket noget siden jeg har slettet indlægget med DC, er jeg nu på fuldstændig bar bund, omkring hvorfor vi ikke modtager besøgende fra Google.

Så mit spørgsmål er, om du kan se nogle andre problemer på bloggen, der kunne være skyld i at vi ikke bliver indekseret?

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Indekseret er du jo http://www.google.dk/search?hl=en&safe=off&q=site%3Agadget-guiden.dk&btnG=Search&gl=DK

Men din side er jo ikke helt vildt gammel, jeg har selv oplevet at min trafik faldt rigtig meget fra den ene dag til den anden, det kom dog igen med tiden, tror måske du kan være ramt af noget google dance, eller sandbox.

Jeg vil give det lidt tid, og blogge videre gerne lidt oftere end der allerede er gjort og så se om trafikken skulle komme tilbage:)

Det håber jeg for jer:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg Tror du kan tage det roligt, bare forsæt med det der er begyndt Smile

Meget af  SEO er første begyndte nu når tjekker hvornår du begyndte at videre formidle siden meget er lavet i sidste måneden august og nu september  , derved er siden meget ny alle sider hopper op ag ned ad i starten

Du skal bare forsætte der ud ad med det på begyndte videre formidle og lig jævnligt et nyt blog indlæg på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal i have begge to! :)

Jamen det lyde jo til at jeg bare skal fortsætte med at skrive indlæg til bloggen.

Jeg har lige for to sekunder siden lagt indlægget der var DC på, online igen (nu selvfølgelig uden den del der var DC), for der er stadig en masse unik tekst i det indlæg, og så håber jeg også at Google får øje på det igen, så Google bot kan se at der ikke forefinder DC mere. 

For at hjælpe det på vej smider jeg lige et link herfra til indlægget om T3 gadget awards.

- Hvis der er andre der har noget at tilføje, så bare skyd løs, alt hjælp er højt værdsat!

Med venlig hilsen
John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John Bakken du har et alvorligt seo problem, men det er ikke på din side eller din linkprofil.

Fordi du mangler den ene ting som google virkelig elsker efter panda opdateringen, nemmerlig en aktiv facebook side, jeg kan se på din facebook side du selv er meget aktiv men dine likes syntes at gøre som denne gut med din facebook side. men det giver jo også sig selv med alt den envejs kommunikation du har på din side.

http://da-dk.facebook.com/gadgetguiden?sk=wall se selv her.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo++:

Hej John Bakken du har et alvorligt seo problem, men det er ikke på din side eller din linkprofil.

Fordi du mangler den ene ting som google virkelig elsker efter panda opdateringen, nemmerlig en aktiv facebook side, jeg kan se på din facebook side du selv er meget aktiv men dine likes syntes at gøre som denne gut med din facebook side. men det giver jo også sig selv med alt den envejs kommunikation du har på din side.

http://da-dk.facebook.com/gadgetguiden?sk=wall se selv her.

Tak for din kritik, selvom du præsenterer den på en ikke så høflig måde.. Men lad det nu ligge, du skal da have en tak (:

- Facebook siden skal lige have et par medlemmer mere, men det kommer jo nok først med flere besøgende, derefter er planen selvfølgelig at stille dem spørgsmål, og lave konkurrencer osv.

Me venlig hilsen
John Bakken

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John Bakken det var ikke meningen det skulle lyde uhøfligt, det må du meget undskylde, det var ikke med vilje.

P.s hvis du mangler lidt inspiration til din facebook markedsføring så send mig endelig en pb.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)