Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

seo main page og subdomain?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Nilsson:
når jeg betaler for adwords så bliver jeg også placeret bedre ;-) så google kan åbenbart smøres med lidt kontanter...he he

haha, ja seo handler vidst ikke kun om teknik :)

Kan godt være jeg lige kontakter dig på et senere tidspunkt, hvis det er ok :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Chris :

Hvis jeg vælger at ligge min shop som er seo, mister jeg så rang i google hvis det ligger på et subdomæne og ikke på main-domænet?

Hej Chris,

Det helt korte svar er, at du ikke får sværere ved at komme til tops i google ved at bruge subdomænet shop.domæne.dk end ved at bruge subdomænet www.domæne.dk.

Men hvis du helst vil bruge www.domæne.dk, synes jeg ikke, at du skal kaste dig ud i lappeløsninger for at spare 80 kroner om måneden. Faktisk synes jeg aldrig, at 80 kr. om måneden skal være noget, der driver en beslutning relateret til at drive seriøs forretning.

Og til resten af tråden: NEJ, dine almindelige placeringer i søgeresultaterne bliver ikke påvirket af, at du bruger lidt penge på Google Adwords.

Hvis din forretning er et stort brand, der bruger millioner og atter millioner, vil du sikkert kunne opleve, at du f.eks. kan komme meget hurtigere tilbage efter at have været fanget med fingrene i kagekassen og brudt Googles retningslinier, men ellers ikke.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

men har det ikke en bedre brand effekt at bruge domænet www.domæne.dk end subdomænet.domæne.dk.

SEO I social markedsføring hvor lige siger det huskes domænet bedre og vis jeg sider bare hurtigt og chatte kommer der ikke flere fejl i dem der videre formidler en lang url end dem der har en kort url , jeg vil mene den lange url er sværeste at huske 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Jan 11
Indlæg ialt: 343
Fra  ZXNET Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Chris :

Peter Nilsson:
når jeg betaler for adwords så bliver jeg også placeret bedre ;-) så google kan åbenbart smøres med lidt kontanter...he he

haha, ja seo handler vidst ikke kun om teknik :)

Kan godt være jeg lige kontakter dig på et senere tidspunkt, hvis det er ok :)

nej det er jo en virksomhed fra "guds eget land" 

Det er helt ok ;-)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)