Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De ville have mit domæne, men har ikke bekræftet overførslen

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:

Håber der er andre som kan svare på hvorvidt man som tager i en sager hos DKN står med regningen for vinders advokater og andet.

Jeg giver Michael ret i at du bør lade Klagenævnet for Domænenavne afgøre om hvem der har ret til domænet, det er jo det de er til for. Og faktisk kun det, intet andet.

"Klagenævnet kan ikke træffe afgørelse om betaling af erstatning, vederlag eller godtgørelse. "

Kilde: domaeneklager.dk

Hvis sagen bliver afsluttet til klagerens fordel får klageren tilbagebetalt de 500 kr. klageren havde indbetalt, ellers sker der intet andet end at du får besked på at overføre domænet til klageren. Men sagen bliver jo selvfølgelig registreret og i endnu en sag i fremtiden, hvor du er part, kan det have en betydning om du har tabt en sag tidligere eller ej.

Kommer snart...

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkstort:
"Klagenævnet kan ikke træffe afgørelse om betaling af erstatning, vederlag eller godtgørelse. "

Kilde: domaeneklager.dk

Super lige at få det afklaret.

Lars har i øvrigt fortalt mig hvilket domæne der er tale om, og jeg vil lige så vel som hans advokat vurdere at han taber domænet med stor sansynlighed.

Jeg vil ikke fortælle hvilket domæne det er, da Lars selv skal have lov til dette og tydeligvis ikke har ønsket det, hvilket jeg sådan set også kan forstå han ikke gør.

 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker mange gange for hjælpen allesammen. Det står vidst klart at der ikke er noget at gøre, samt at jeg ikke skal bruge min tid på at interessere mig for om de har accepteret overdragelsen eller ej. God torsdag aften derude!

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)