Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores side er klar til test..

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

jk-udlejning:

Igen tak for svar.

Dejligt med en god feedback.

Siden er laves af mysupport.dk dømme på deres pris burde de være pro ;-)

Ok. Bare ikke det indtryk jeg får når jeg ser din side - desværre.
Jeg ville nok lige bruge et par timer på, at surfe rundt på nettet og se, hvilken kvalitet hjemmesider bliver designet i idag - medmindre i køre 90'erne retro looket.

Men er i selv glade for designet, så er det ikke her i skal bruge jeres tid. Designsmag er jo forskellig fra til person. Sprøgsmålet er om jeres målgruppe synes om det og kan finde ud af, at bruge jeres side.

Mvh

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor laver du links til en test side det skaber duplikat og da dette er første side vil du få det unødvendigt svært i google 

Desuden enig der mangler en del , men nu er linket postet til test , det er en skam 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er prima funktionen vi skal have styr på. Om dem er nemt at bestille eller ej.

Design vil være tåbeligt at lade noget tage stilling til. Tager vi 1000 personer får vi nok 900 svar i forskellige retninger.

Men igen tak. Tror den med CVR m.m.  er ved at være forstået.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige brugt et par minutter på at gennemgå siden. Jeg har et par kommenter til indhold og ikke design:

Forsiden:
- Slideshowet virker ikke - ej heller knapperne nedenunder
- Teksten på siden er kluntet opsat. De to spalter forvirrer mere end de gavner. Prøv med en spalte
- Det er en lang side, der skal scrolles meget for at nå bunden, der er for meget i venstre kolonne
- Søgefeltet virker ikke. Hvis jeg søger på popcorn, dukker forsiden op igen uden søgeresultater. Derudover er inputfeltet til søgning abnormt stort - der er plads til omkring tre linjers tekst.

Andre sider:
- Alle steder står der "Leje pris" - det skal skrives i et ord "Lejepris"
- Sælger i til udlandet? Hvis ikke, hvorfor står der så DKK foran alle priser? Enten skal der stå kr. eller DKK ikke begge samtidig
- Produktbeskrivelserne står under billedet, og det gør, at jeg skal scrolle for at se dem. Kan de ikke rykke op ved side af billedet under "bestil"-området?
- Når jeg tilføjer noget til bestillingssedlen dukker der et vindue op, hvor det tekstuel er noget, der ikke stemmer. Der står "Du kan nu" over de to felter med teksterne "bestil mere" og "send bestilling" Tekstuelt skal det være bestille mere og sende bestilling for stemme overens med teksten over felterne
- Ved bestilling er der feltet "Rabat kode". Ordet skal skrives i et ord
- Der er en kommafejl i bestillingslistefeltet og genrelt sproglige fejl og mangler. Det er blandt andet kongruensfejl, nutids-r'er og tunge sætninger.

Men ellers er siden nem og overskuelig for mig, det er nemt at finde rundt, og jeg kan uden at komme ind i blindgyder finde frem til det, jeg leder efter.

Mvh.

Michael Sørensen-Bech

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)