Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med stor database

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:14
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Deleuran:

ja din sql skal kun hente 20 ad gangen og så skal din forrige - næste - link generere en ny sql til de 20 næste eller forrige afhængig af hvad man trykker på.

husk at lukke conn hver gang du har åbnet den, -

Helt enig! Fx SmartBii.com har en database på 3,3 GB, og kører ganske fint på Cake.. Enten er der et problem i din MySQL konfiguration, alternativt, så tror jeg sgu fejlen ligger et sted i din kode. Dine sidevis begrænsninger, hvordan er de lavet? Forhåbenligt ved at begrænse dem i SQL med LIMIT?

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

hvad nu hvis du lavede en forside som blev skrevt hvergang der var en opdatering af din database

dvs at du sa ikke har en forside der laver trak pa databasen men blot er en hml udskrevet side?

Billige seo pakker

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er hoppet væk fra Cake og hoppet over til Wordpress. Wordpress fungerer bare, jubii... Cool

/Shock

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Shock:

Jeg er hoppet væk fra Cake og hoppet over til Wordpress. Wordpress fungerer bare, jubii... Cool

Fra framework til et færdigt OpenSource CMS/blog - hows that? Er det mig der sover i timen? :)

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen - MaxiWeb:

Fra framework til et færdigt OpenSource CMS/blog - hows that? Er det mig der sover i timen? :)

Det er simpelthen bare at flytte databasen, og give tabeller og kolonner nye navne (og lidt nye indstillinger)... Og vupti Wink

/Shock

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)