Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på simpel webshop med flot layout søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er på udgik efter en billig webshop, har forhørt om at den billigeste måde ved dette, er ved at bygge den på joomla eller oscommerce fra uniquefree.dk den skal bare sættes op med en standard skabelon og logoet har jeg selv. og så skal paypal være tilknyttet..

hvor meget koster en sådan webshop med ovenstående kriterier?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du endelig skal vælge mellem de 2 systemer ville jeg vælge OS. Dog synes jeg begge systemer er halvdårlige... Så hellere bruge Magento :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

typisk et sted mellem x og 15.000 kr - alt efter hvem du satser på at samarbejde med og hvor (lidt) professionelle de er ;-)

Seriously: du siger jo ikke meget om hvad løsningen skal indeholde - der er til info mange der sælger open source løsninger i pakker med x sider inkl. (design og indhold) for x kr. Måske er det så noget du skal kigge efter? 

Eller skal du måske præcisere dine kriterier lidt. hvor mange kategorier og produkter der er tale om, etc - da det jo har meget at sige for omfanget. At sætte PayPal op som payment gateway er ganske let og bør ikke tage ret lang tid hvis du har fået oprettet og verificeret en konto... 

I stedet for oscommerce ville jeg overveje Magento der er en videreudvikling af oscommerce som idag generelt betragtes som noget videre forældet... gå efter en stabil samarbejdspartner med dokumenteret ekspertise fra starten. Det er absolut den bedste investering i din fremtidige online forretning.

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Det svært at sige.

Prøv og smid den op under freelance, med flere specifikationer.

så får du nok nogle forslag.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for de mange gode indlæg. det skal bare være en simpel side hvor der skal gøres vildt meget ud af layoutet. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liano

Tag et kig på www.themebox.dk og se om ikke en Shopify shop kunne være noget for dig. Jeg bruger det selv på mine to shops (snart 3) og har sat et par stykker op for andre kunder.

Venlig hilsen
Ole 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Liano :-)

Jeg ville også klart anbefale dig at bruge Magento webshops i stedet. Det er det mest udbredte inden for e-commerce.

Vi udvikler selv unikke og professionelle webshops i magento til en billig pris.

Du skal være velkommen til at sende mig en mail på: info@partnerdesign.dk , så kan du fortælle mig lidt mere om dine ønsker og krav til din nye webshop.

Med venlig hilsen,

Emil

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

liano:

jeg er på udgik efter en billig webshop, har forhørt om at den billigeste måde ved dette, er ved at bygge den på joomla eller oscommerce fra uniquefree.dk den skal bare sættes op med en standard skabelon og logoet har jeg selv. og så skal paypal være tilknyttet..

hvor meget koster en sådan webshop med ovenstående kriterier?

Det er nærmest umuligt at fortælle dig så hurtigt, hvad en webshop koster... Hvis du spurgte mig ville mit simple svar blot være: Det ved jeg ikke...... Hvorfor? Fordi man skal virkelig i dybden. Der er også mange forskellige prisniveauer alt afhængigt af hvor erfaren en udvikler/bureau du vælger.... 

Jeg kender nogle, der kan lave en webshop for 5k, 10k og også 120k..... Og ja, der er forskel på kvaliteten... 

Dbh. Yngvi

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)