Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en indløser til betalingskort, hvilken ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at undersøge sammen.
Skal lave en webshop i Magento.

Jeg har valgt at tage DK-kort fra og derfor ikke køre md PBS/NETS. Der er så få i DK der har det, de fleste har efterhånden Visa eller en af de andre betalingskort (electron, master osv.).
Jeg regner med at lave en aftale med epay som gateway, Euroline til visa og master, og Diners Club til Electron (så vidt jeg husker).

Venlig hilsen Suzan Schmidt 
PrimaPet.dk - Kvalitetsprodukter valgt med omtanke til dit kæledyr

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Suzan Schmidt:

Jeg er ved at undersøge sammen.
Skal lave en webshop i Magento.

Jeg har valgt at tage DK-kort fra og derfor ikke køre md PBS/NETS. Der er så få i DK der har det, de fleste har efterhånden Visa eller en af de andre betalingskort (electron, master osv.).
Jeg regner med at lave en aftale med epay som gateway, Euroline til visa og master, og Diners Club til Electron (så vidt jeg husker).

Hej Suzan.

ePay som gateway + Euroline som indløser giver dig mulighed for at modtage:

VISA/Dankort, VISA, VISA-electron, MasterCard og Diners.

Både ePay og Euroline har vi stor erfaring med og begge kan varmt anbefales til magento.

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan fortælle dig, at det passer ikke hvad du siger der er rigtig mange der har DK-kort idag, for NETS har lavet det store problem, at lukke for DK-kort delen på VISA/DK kort, så det KUN er VISA del der virker, og du derved ikke kan benytte dig af dit VISA/DK kort.

Så vil du være sikker på at få fat i alle - så er det desværre NETS du skal ha'

Det skal dertil siges, at diverse udbydere/indløsere, er igang med at se på dette, og de gør alt for at få lavet en aftale om at åbne det op, desværre uden nogen tidshorisont.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)