Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sommerferiejob i USA

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg sidder med drømmen om at få et sommerferiejob i USA, helst indenfor en kontorvirksomhed, en forlystelsespark, et hotel eller noget lignende. Den primære idé med dette er ikke at tjene penge, men derimod komme over og opleve arbejdskulturen, samt få et plus på cv'et. Jeg er 18 år gammel, og havde tænkt mig, at det skulle være når jeg bliver student på Handelsgymnasiet næste år (altså i den efterfølgende sommerferie).

Er der nogen der har prøvet dette, eller kender udbydere på området, som kan hjælpe mig med at få min drøm opfyldt? Jeg har selvfølgelig googlet mig lidt frem, og er stødt på MyEducation.dk, som virker som en okay samarbejdspartner.

Derudover kunne det jo være fedt med lidt råd, erfaringer og tips fra folk som måske selv har prøvet det!

Mvh

Jonas Bøgh

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil på hotel, kan du prøve nogle af de hoteller, der opererer i de amerikanske nationalparker. Jeg ved, at der er et program i Yellowstone, hvor der er mange studerende/unge mennesker fra hele verden (også USA), der arbejder på hotellerne i parken.

Prøv at se, om du kan finde noget på www.nps.gov eller Xanterras hjemmeside (www.xanterra.com). De opererer hotellerne i Yellowstone og et stort antal andre parker og resorts. Der er en side for 'international applicants': http://www.xanterra.com/international-applicants-only-342.html

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten. Tusind tak for svaret! Det ser spændende ud, men kan se at man skal være klar til at arbejde minimum 4 måneder, og det er simpelthen for lang tid, hvis jeg skal starte på en ny uddannelse efter sommerferien..

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Bøgh:
minimum 4 måneder

Hej Jonas

Du skal vist øve dig lidt mere på det engelske - der står 'Maximum' og ikke minimum Wink

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Aug 11
Indlæg ialt: 126
Fra  Greenticket ApS Nummer 62 Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var godt nok flovt. Jeg er nu et stykke over gennemsnittet i engelsk på gymnasieniveau, og må tilstå at det var en læsefejl. Jeg kigger videre på siden, tak endnu en gang Geeked

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)