Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpres er blevet langsom

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Hamre:

Synes også mine Wordpress sider loader noget langsomt, men det kan altså også sagtens være hostingen, især hvis det er shared hosing og du ligger sammen med andre med meget traffik.

Ja jeg er godt klar over det, men almindelige html og php sider er der pronto

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Feb 11
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

installer W3 total cache, det speeder load tiden ned

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

min side load super hurtigt og det er wordpress min side er stripdanmark , der er i hvert fald ikke noget galt her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:

Nej det har kørt dårligere før cloudflare, det er anbefalinger jeg følger fra dem der har udviklet themaet, men jeg tror nu nok snart at WP og CMS bare skal ud til højre, for opdateringer mig her og opdateringer mig der. Det er trættende i længden.

men jeg takker jer alle for hjælpen..

Ok, det er jo en ærlig sag. Men Wordpress' grundarkitektur fejler intet. Store sites trækker millioner af besøgende. Der er noget andet galt. Enten med din hosts opsætning, dine plugins, dine caching rewrite-regler. Den slags problemer vil påvirke alle CMS-platforme.
Wordpress arbejder på en autoupdate, så du slipper for at skulle ta' stilling til de forskellige opdaterings forslag.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:

Erik Hamre:

Synes også mine Wordpress sider loader noget langsomt, men det kan altså også sagtens være hostingen, især hvis det er shared hosing og du ligger sammen med andre med meget traffik.

Ja jeg er godt klar over det, men almindelige html og php sider er der pronto

Der er heller ingen mysql-kald. Det kunne godt være dér, dit problem ligger. Og det problem vil flytte med ligegyldigt hvilket php-CMS, du skifter til, for de har alle MySQL som backend.
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som andre også nævner så skal man ikke give Wordpress skylden. Det kan være din web eller database server der hænger, noget slamkode i dit tema, eller i nogle plugins.

Sider som Mozilla, Ebay, Ford, Yahoo, CNN bruger Wordpress, og hvis det er godt nok til dem, så er det også godt nok til dig? Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du ændret noget? Skiftet udbyder? Sitet kører supersnapt her til formiddag, synes jeg...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Johannessen:

installer W3 total cache, det speeder load tiden ned

Det kører med w3 cache

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

H∑nning:

Per Johannessen:

installer W3 total cache, det speeder load tiden ned

Det kører med w3 cache



Du kører med 302-redirects på forsiden, det kan da ikke være særligt godt for søgemaskineoptimeringen?
 
Side 2 ud af 2 (19 indlæg)