Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN prøvede at få mig på krogen

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Et eller andet sted forstår jeg ikke problemet med ACN.

Få flere folk samlet et sted, få billigere minutter..
FEDT!!!
Men hey, jeg har nu alligevel overtalt de gamle til at flytte væk fra det lort, deres kundeservice kan bare sige ja vi kontakter lige tdc..

SUK!


Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11-04-2007 14:40:56 Forfatter: Martin Tygsen
Lasse - hvorfor skulle vi dog udvide MLM debatten til andre kategorier, der er jo netop oprettet en kategori så det bliver holdt der, og det gælder jo ikke kun MLM kategorien men alle kategorier her på amino.

Ligesom man heller ik bør ligge gode tilbud i andre kategorier end: Jeg har et godt tilbud.


De folk der kunne have en interesse i MLM skal nok finde kategorien.



Jeg er udmærket med på hvad årsagen er til at flytte et indlæg - og er udmærket med på at man fortrinsvis debattere emner i de kategorier de nu bedst hører ind under, MEN.. hvis man under salg og marketing - eller online marketing (or whatever salgsrelateret gruppering) stiller et salgs- eller marketing relevant spørgsmål behøver tråden ikke nødvendigvis blive flyttet - idet pågældende der poster linket synes spørgsmål/debatten/indlægget passer bedre ind i en anden gruppering - enten fordi indholdet mest relatere til eks. salg eller fordi pågældende ønsker en anden vinkel end den pågældende finder i eks. denne gruppering (MLM og Network Marketing) hvor debatten oftest ender i mudderkast eller plain inkompetente svar.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)