Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Borte med blæsten hos google

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

lige et hurtigt lille spørgsmål.

Dagligt holder jeg mig opdateret omkring indexeringen af mit website laankontanter.dk

Jeg opdatere ofte mit website med nye artikler og lign. Har for nyligt lavet 301 redirects, til http://laankontanter.dk uden www. og uden index.php

- Jeg har ligget på 2. side på ord som "lån hurtig" og "lån hurtigt" og 1. side på hotlån og mange andre, men lige pt. er ingen sider fra laankontanter.dk synlige. Jeg har helt forsvundet.

Dog hvis jeg skriver site:laankontanter.dk så har jeg alle mine sider vist. Jeg har læst et sted at jeg derfor ikke er ude af googles index. Det er altid godt. Men hvad er så gældende nu for dette?
Jeg har opdateret meget det seneste stykke tid. Håber lidt det er en omrokering til bedre ranking, men det kunne jo være overoptimering selvom jeg har været forsigtig.

Nogle der ved hvad der sker?

Med venlig hilsen

Mads Rosenlund

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor gammel er din side ?

For kan også have noget med det at gøre.

Har du søgt med personlige søgeindstillinger slået fra ?

Ellers prøv ungoogle for ufiltreret søgeresultat.

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

Hvor gammel er din side ?

For kan også have noget med det at gøre.

Har du søgt med personlige søgeindstillinger slået fra ?

Ellers prøv ungoogle for ufiltreret søgeresultat.

Min side er startet i februar, men stod stille over en længere periode. For ca. en måneds tid siden begyndte min side er blive indexeret af google. indtil nu.

Personlige indstillinger samt søgning på anden computer.

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Rosenlund:

Koludabyg:

Hvor gammel er din side ?

For kan også have noget med det at gøre.

Har du søgt med personlige søgeindstillinger slået fra ?

Ellers prøv ungoogle for ufiltreret søgeresultat.

Min side er startet i februar, men stod stille over en længere periode. For ca. en måneds tid siden begyndte min side er blive indexeret af google. indtil nu.

Personlige indstillinger samt søgning på anden computer.

Er jo første lavet lidt nu , derfor går den efter nu og ikke et ½ år siden der var langt færre links til siden og den blev ikke opdateret i samme grad , du kan udmærket have en 10 år gamle side men vis første laver noget idag er den kun 1 dage gamle siden og derved meget ny.

Forsæt derud ad med at opdatere lav mere på siden og gerne til verdens bedste siden og arbejde med at videre formidle siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis din side først er blevet indexeret for en måneds tid siden, - så er det jo i princippet en "ny" side for google, og så er det du oplever slet ikke unormalt. tværtimod. Den første måned efter indexering, oplever man som regel at man overraskende modtager en del trafik, men måske ikke lige på de søgninger/ord man froventede. Men det er som om "google" lige vil give en chanchen for at få noget trafik, og se hvad der så sker med den når den ankommer på din side..

Plus den også er lidt forvirret over hvad "du" nu er for en, - så derfor får den dig måske ikke lige lagt helt korrekt i index - deraf den måske lidt irrelevante trafik du har fået.

Så den næste måneds tid vil du sikkert opleve en voldsomt dyk i din trafik, - men den kommer igen, denne gang med mere relevant trafik. Hvad du kan gøre er er begynde at skaffe indgående links med relevante anchortekster.. Men pas på med ikke at "overgøre" det /spamme.. Et par stykker om dagen i starten..

Bare op på hesten igen - det det ser er helt normalt for et fhv. nyt site.

/Ulrik

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt at høre.

Jeg var bare i tvivl og ville gerne have lidt information om hvad det evt. kunne være.
Min side har bare gennemgået så mange forksellige forhindringer og havde lige set krukken med guld, da siderne forsvandt :(

Domænet blev aktivt i februar, og først for en måned siden kom den frem i indexet. Så derfor blev jeg lidt skuffet da jeg ikke kunne finde den :)

Men mange tak for svarende.

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)