Tak for input.
Ok - jeg er nok nødt til at gøre noget ved dette, da du langtfra er den eneste, som nævner det. Jeg synes ikke selv, at det er er stort problem, men det er jo ret ligemeget, når mine potentielle kunder synes det...
Jeg har bevidst fravalgt konkret tekst, fordi jeg frygter, at folk vil tro, at jeg udstiller kundedata.
Ja - det kunne være løsningen.
Jeg brugt en del krudt på at tænke over dem, så det er rart, at jeg ikke har ramt helt skævt Endnu en gang tak for input! |
Tak for feedback.
Kristian:Der manger noget til hurtigt at fange min interesse - call to action. I stedet for "læs mere" så tror jeg det er bedre at give en ny besøgende et konkret tilbud.
Enig. Det manglede måske nok lidt "call to action" på forsiden - nu er der indsat et banner nede til højre.
Kristian:Skiftene mellem de forskellige grafikker stresser en anelse og er med til at man lettere mister overblikket over de budskaber der formidles på siden.
Jeg har nu sat hastigheden ned fra 4 til 8 sekunder, før der skiftes til næste slide. Det skulle gerne give lidt mere ro.
Kristian:Jeg foreslår også at du sætter dit foto på forsiden.
Jeg havde egentlig først sat det på, men har nu pillet det af igen. Men det er ikke usandsynligt, at det ryger på igen :)
Mvh Troels.