Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig - og få selv én times hjælp til AdWords

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input.

J. Deleuran:
herudover er de valgte overskrift-fonte blurrede og fremstår ikke skarpe på min skærm, hvilket gør de tynde fonte svære at læse.

Ok - jeg er nok nødt til at gøre noget ved dette, da du langtfra er den eneste, som nævner det. Jeg synes ikke selv, at det er er stort problem, men det er jo ret ligemeget, når mine potentielle kunder synes det...

J. Deleuran:
Det billede hvor der er udraderet noget tekst irriterer mig, skriv noget fiktiv tekst istedet for det udraderede.

Jeg har bevidst fravalgt konkret tekst, fordi jeg frygter, at folk vil tro, at jeg udstiller kundedata.

J. Deleuran:
Jeg ville udskifte Cufon-fonten med Googles webfont istedet for, og vælge en der fremstår skarpere.

Ja - det kunne være løsningen.

J. Deleuran:
Tekstindholdet er godt - i hvert tilfælde de tekster som jeg har læst!

Jeg brugt en del krudt på at tænke over dem, så det er rart, at jeg ikke har ramt helt skævt Big Smile

Endnu en gang tak for input!

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback.

Kristian:
Der manger noget til hurtigt at fange min interesse - call to action. I stedet for "læs mere" så tror jeg det er bedre at give en ny besøgende et konkret tilbud.

Enig. Det manglede måske nok lidt "call to action" på forsiden - nu er der indsat et banner nede til højre.

Kristian:
Skiftene mellem de forskellige grafikker stresser en anelse og er med til at man lettere mister overblikket over de budskaber der formidles på siden.

Jeg har nu sat hastigheden ned fra 4 til 8 sekunder, før der skiftes til næste slide. Det skulle gerne give lidt mere ro.

Kristian:
Jeg foreslår også at du sætter dit foto på forsiden.

Jeg havde egentlig først sat det på, men har nu pillet det af igen. Men det er ikke usandsynligt, at det ryger på igen :)

Mvh Troels.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke J. Deleuran - Du har vundet præmien for bedste feedback og dermed 1 times gratis AdWords arbejde til dig selv eller en du holder af. Send mig en PB, så må vi lige aftale nærmere.

Tak til alle for masser af konstruktivt feedback både her i tråden og via PB.

Mvh Troels.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Troels Kjems:

Tillykke J. Deleuran - Du har vundet præmien for bedste feedback og dermed 1 times gratis AdWords arbejde til dig selv eller en du holder af. Send mig en PB, så må vi lige aftale nærmere.

Tak til alle for masser af konstruktivt feedback både her i tråden og via PB.

Mvh Troels.

Jamen det er jo fantastisk :D

Jeg vinder jo aldrig noget..... eller ikke ret tit i hvert tilfælde..

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)