Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi har cirka 400 unikke artikler og der er samlet blevet lagt cirka 2 års arbejde i projektet udover design, web-udvikling, indkøb af artikler osv. Sitet har været online i 6 måneder. Vi får ros for både design, brugervenlighed, navigation og indhold. Vores site loader desuden relativt hurtigt.

Vi er svinget helt enormt meget i trafik. Vi har været oppe at have 50 besøgende, som er kommet fra google på samme dag. Typisk har vi kun 1-2 besøgende per måned på de samme søgeord. Så vores besøgende kommer fra en lang række søgeord og ikke nødvendigvis fra gode søgeord, som vi har held til at konvertere til salg

Vi har købt links, som er softwaregenerede. Vi kan se, at vi på de søgeord, som der er blevet arbejdet på, at vi ranker bedre, men ikke godt nok til at få trafik. Til gengæld kan vi også se, at vi styrtdykker på mængden af trafik dagen efter, at der er blevet lavet softwaregenereret linkbuilding. Faktisk er det gået fra 50 besøgende via google den ene dag til 3 besøgende fra google den næste dag. Så tendensen er klokkeklar: vi går ned i den rene rå trafikmængde, når der er blevet lavet softwaregenereret linkbuilding men vi stiger på vores søgeordsplaceringer på de ord, der er blevet arbejdet på.

Har vi fået en straf? Vi prøver nu at lave en mere naturlig linkbuilding, men vi ligger p.t. på 6-20 besøgende om dagen fra google, hvilket må anses for at være meget lavt for det arbejde vi samlet har lagt i projektet. Vi er for to uger siden begyndt på, at en person fuldtid sidder og distribuerer artikler til de største artikeldatabaser, opretter forum links, laver blog kommentarer, har egen blog osv.

Gode råd til hvordan vi forbedrer os er yderst velkommen.

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

følger lige med

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan laver i blog kommentar artiklen steder nogle tror de med bedste pagerank bedste .

Relevante er afgørende og vis sætter et firma til der rammer masser af urelevante et godt f.eks. er din side legetøj børn og smider det på alm katalog der bruges måske mere mod møbler mv.

Mig f.eks. jeg er det godt jeg søger strip google finder relevante blogs og giver brugbar kommentar målrettet 

Forum , blog rss feed sæt sammen med søgeord 

ved ikke hvad softwaregenerede brugt og hvor unikke de artikler hvor de kom hen , med alle hader bare at få en masse som er urelevanet 

Kør manuelt stort slid med rammer der hvor du sagt en viden videre og beholder linket , alle hader bare et kommentar for linket skyld

Kan også han har kommenteret steder mobil telefon og handler med blade og magasiner i får 1000 urelante links 50 % slettes måske også fordi i passer ikke ind der .

Måske er det dårlige kommentar, jeg har selv dummet mig lige som dig og har lært fokus jeg ved hvad de laver og vis ikke så laver jeg det selv , lyder som let flere 1000 links om måneden , men når opdager rammer forkert finder man ud ad hvor mange amatør der er på markedet og finder ud ad at en selv er den bedste vis bare har en lille grund viden eller skal du vide med 110% sikkerhed de gør alt efter reglerne

sætte en på opgaven  meget vigtigt den person ved lidt om jeres produkt og videre formidler et budskab det brugbar er det blivende sæt den person meget grundigt ind i jeres ting og ikke noget bare hurtigt nu kikset så starter vi en uge efter en ny stille og rolige forklare opgaven det vil derved blive et let opgave på langt sigt på kort sigt kan det virke langt tid der skal bruges at forklare alt koster tid som iværksættere

Fejl kan være mange og der findes desværre for mange amatør der bare laver masser og hurtigt links der bare efterfølgende har ingen værdi 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv det tid - Skal nok give resultater med ham i har fuld tid - hvis han da fatter hvad han gør.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nesuz:
følger lige med

Bare lige lidt nyttig info herfra ;-)

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Jeg går ud fra at du allerede ved det, men nævner det lige alligevel: Sørg for ikke at nævne dit websites url i forbindelse med denne tråd. Og smid din profil væk og lav en ny, hvis du senere vil smide din url op. Det der med sofwaregenererede links er ikke så smart at skilte offentlig med nemlig. :-)

Søren Hansen 123:

Vi har købt links, som er softwaregenerede. Vi kan se, at vi på de søgeord, som der er blevet arbejdet på, at vi ranker bedre, men ikke godt nok til at få trafik. Til gengæld kan vi også se, at vi styrtdykker på mængden af trafik dagen efter, at der er blevet lavet softwaregenereret linkbuilding. Faktisk er det gået fra 50 besøgende via google den ene dag til 3 besøgende fra google den næste dag. Så tendensen er klokkeklar: vi går ned i den rene rå trafikmængde, når der er blevet lavet softwaregenereret linkbuilding men vi stiger på vores søgeordsplaceringer på de ord, der er blevet arbejdet på.

Har vi fået en straf? Vi prøver nu at lave en mere naturlig linkbuilding, men vi ligger p.t. på 6-20 besøgende om dagen fra google, hvilket må anses for at være meget lavt for det arbejde vi samlet har lagt i projektet. Vi er for to uger siden begyndt på, at en person fuldtid sidder og distribuerer artikler til de største artikeldatabaser, opretter forum links, laver blog kommentarer, har egen blog osv.

Når tallene er så små (fra 50 til 3), er det helt umuligt at drage konklusioner om årsag og virkning osv. Men det er altså yderst sjældent set at det går så lynhurtigt fra du gør noget med links til Google reagerer på det, så mit bedste gæt er at der ikke er sammenhæng. Og jeg gætter på at de udsving, du ser, bare er et udtryk for at det er små tal vi taler om -  og eller - at sitet er nyt og har en svag linkprofil og derfor svinger meget i rankings.

Mvh Anders Saugstrup  

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik B.S.:

Nesuz:
følger lige med

Bare lige lidt nyttig info herfra ;-)

Sådan en er der altså ikke hos mig :(

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)