Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ophæver 2 links af disse typer hinanden?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har jo hørt at 2 sider der linker til hinanden muligvis ophæver hinanden, men jeg har ikke kunne finde svar på følgende problemstilling:

Lad os antage at en side der hedder side1.com linkede til en side der hedder side2.com og side2.com linkede tilbage til side1.com, Så ville de 2 i følge nogen ophæve hinanden på en eller anden facon.

Men hvis nu følgende er tilfældet, hvordan ser "ophævningen"/"værdien" så ud?

side1.com linker til side2.com, men side2.com/artikel-om-blahblah.html linkede til side1.com - hvordan ser det så ud?

Nu linker siderne ikke DIREKTE til hinanden, side1 linker direkte til forsiden, hvorimod side2 linker til sde1 i form af en artikel.

Nogen tanker omkring det?

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

De ophæver ikke hinanden ;-) Hvis du kan lide at beskæftige dig med den slags, vil jeg da anbefale dig SEO-LEX, som indeholder svaret på dit spørgsmål og masser af andet lignende. Og lige nu er der jo en rigtig god deal på den: http://www.amino.dk/forums/t/136982.aspx

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

De ophæver ikke hinanden ;-) Hvis du kan lide at beskæftige dig med den slags, vil jeg da anbefale dig SEO-LEX, som indeholder svaret på dit spørgsmål og masser af andet lignende. Og lige nu er der jo en rigtig god deal på den: http://www.amino.dk/forums/t/136982.aspx

Hej Thomas,

Jeg er ofte inde på din side, og jeg har ofte godt kunne tænke mig at smide bogen i indkøbskurven og gå direkte til kassen.

Desværre (ikke fordi bogen er dyr!!), er min økonomi ikke til det - og det har irriteret mig rigtig mange gange :-) Dog skal det siges at når jeg engang får råd, så bliver bogen købt!

Den deal er ellers god, det er noget af en besparelse :-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Du mister værdi af backlinking (Altså sider der linker til hinanden) i forhold til hvis der kun blev linket til dig.

Til forskel fra de andre vil jeg anbefale Torbjørn Flensted´s bog som du kan finde hos SEO.dk. 

Vh Casper.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Fischer:

Hej Morten.

Du mister værdi af backlinking (Altså sider der linker til hinanden) i forhold til hvis der kun blev linket til dig.

Til forskel fra de andre vil jeg anbefale Torbjørn Flensted´s bog som du kan finde hos SEO.dk. 

Vh Casper.

Men Casper - det er jo ikke det, han beskriver. Han beskriver en krydslinkning. Er du uenig i, at det er bedre end direkte links mellem to URLs? Og hvis du er: Hvorfor?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Morten Madsen:
Desværre (ikke fordi bogen er dyr!!), er min økonomi ikke til det - og det har irriteret mig rigtig mange gange :-) Dog skal det siges at når jeg engang får råd, så bliver bogen købt!

Start med at downloade den gratis light-version, der er så meget god info at du alene ved at følge de råd der er i den, hurtigt kan tjene til den fulde version.

/Brian

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:
Jeg har jo hørt at 2 sider der linker til hinanden muligvis ophæver hinanden, men jeg har ikke kunne finde svar på følgende problemstilling:

Jeg læste fornylig et indlæg fra en SEO-mand omkring udveksling af links (men kan til min beklagelse ikke huske hvor), men han beskrev en måde at gøre det lidt mere effektivt på. Nogenlunde sådan her.

Hvis du linker til site 2 med søgeordet cykel og understøtter det med din ankertekst osv. og site 12 linker til dit site med det søgeord der nu er relevant for dig på samme måde, så burde det give mere end hvis i begge bare linker til hinanden med det samme ord eller intet. 

Om det er rigtigt eller ej ved jeg ikke, men jeg synes det er værd at prøve ved mindre der er nogen kan afkræfte dette.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)