Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan Iq Medier tillade sig dette?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino´er.

Igår prøvede jeg og logge på Iq medier.

Da jeg havde prøvet 2-3 gange og skrive mit pass og stadig ikke kunne komme på, så var jeg sikker på der var noget galt.

Derfor prøvede jeg "glemt password", men næ nej havde ikke glemt min kode, iq medier havde bare slettet min konto!

Hvordan kan de bare tillade sig dette, der stod jo penge på kontoen.

Andre der har prøvet dette?

Mvh Martin T.

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Har ikke selv prøvet det men det lyder mega unfair.

Hvis jeg var i din situation vil jeg personligt ringe til dem og tage fat i dem...

/Hassan

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tag fat i dem og få et svar.

Her er telefonnummer:

http://www.iqmedier.dk/Home/Contact

2 webshops med Printerpatroner - Strømper - Disneyland Paris tilbud - Ja, en fin blanding :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

De har ikke slettet din konto. ring eller skriv til dem så bliver den aktiveret igen.

Tilmeldt 18. Sep 11
Indlæg ialt: 3
Fra  IQ Affiliate Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg beklager meget, du har oplevet, at du ikke har kunnet logge på vores affiliate-system. Vi har i august været igennem en omgang med systemopdateringer m.m., og der har i denne forbindelse været enkelte mediepartnere der ikke har kunnet logge på vores systemer i en kortere periode - dog uden at det har haft betydning for deres omsætning eller lign.

Jeg vil dog gerne lige gøre opmærksom på, at vi ikke har slettet brugerkontier i vores systemer, og når jeg tjekker i vores interne systemer, så kan jeg ikke finde dit navn. Hvis du har penge til gode hos IQ medier, og forsat ikke kan logge på, vil jeg meget gerne høre fra dig, så vi kan råde bod på dette.

Du er meget velkommen til at kontakte mig via vores hjemmeside eller pr telefon - tjek vores hjemmeside for kontaktoplysninger.

Mvh,

Mads - IQ Medier

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)