Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fjern alt Google har indexeret på et helt domain

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:

Casper Schneidereit:

Opsæt domænet til Google Webmaster Tools, der er et punkt hvor du kan anmode om at få URL'er fjernet fra deres indeks.

Når jeg søger på domainet på google så kommer der ca. 100sider frem på mit domain, det vil tage mig en evighed at bede google webmaster tool fjerne dem :)

Men tror jeg vil få alt peget over på forsiden og så lave en hurtig forklaring i hva pokker det er jeg vil med siden.

Tak for svarene.

Så prøv eventuelt Kims løsning. Jeg har ikke selv nogen erfaring med den.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:

Jo det kan der være :-). Jeg sad bare lige selv med en enkelt URL der skulle fjernes den anden da, og det gik forholdvis hurtigt (8 timer). Har aldrig prøvet "domæne flytte" funktionen.

Ja det går hurtigt at få slettet sine sider fra indekset på den måde, men jeg mener at det klart bedste i langt de fleste tilfælde er at få overført værdien, også selvom man tror der ikke er nogen værdi, til andre sider, eller forsiden. Det tager ikke mange minutter at gøre det, og man vil få mere ud af det.

Det er forskelligt hvor hurtigt det går med at få flyttet sine sider, men i dag har jeg fx lige lavet om på en stor del af min URL struktur, og der bliver alt så 301 redirectet, så må vi se hvor hurtigt det går :)

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)