Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det ren selvmord set med SEO briller ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Som fortalte før er min virksomhed ved komme på nettet. Jeg sælger for tiden Kun frisørsakse og babarknive og klinger, men ideen er udvide virksomheden lidt efter lidt, så det tilbyder alt hvad frisører og alm mennesket har brug for indenfor hår-skønheds felt.

Så jeg har tænkt mig lave en webshop,  med kun frisørsakse og baberknive og udvide den med andre produkter senere.

Så planen er at jeg der ikke skal står noget på min forside, den skal redirekte til min underside med frisøresakse. Når jeg har fået flere produktere, begynder jeg bruge forsiden.... hvad synes i ?

 

Hvis jeg allerede nu bruger forsiden nu og viser saksene der... og senerhen  ændrer den.. hvordan er det set med seos briller?

 

Hvad skal jeg være opmærksom på ?

NB: Kender du et godt domainnavn passer min virksomhed, må du meget gerne send pm til mig :)

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal bruge din forside med det samme - du kan altid ændre den, når du udvider sortimentet. En webshop må aldrig se halvfærdig ud - end ikke når den er det :)

Cutnshave.dk synes jeg er et fedt navn 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Bedre du ændre når du får flere produkter 

Tænk nu sker der noget ser google

Tænk google tænker prøver i hvert tænke som mennesker så godt som muligt

Når den tænker som menneske så tæt som muligt ser den du ændre siden , den siger hovsa der sker noget her og forsiden er første siden på din hjemmeside , hvad sker så den opdager hurtigt du har nye produkter 

De nye produkter opdages hurtigt nu du skriver om dem på forsiden 

De ny produkter bliver hurtigere indekseret i google fordi du skriver om dem 

Google elsker ændringer og det samme gør brugerne , hvem elsker ikke se der sker noget nyt.

så bare lave en ny forside når der kommer flere produkter på din hjemmeside 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug din forside nu.

Google registrere den samt dine undersider så du kommer til at have en fin linkstruktur.

Senere når du udvider, og sætter flere ting som, mere tekst på forsiden samt andre undersider med nye produkter, vil din side få mere "opmærksomhed" idet at google vil kunne se at siden bliver ændret samt at den vokser.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig prøvet den kombination og ved helt ærligt ikke hvordan google vil ranke på den baggrund.

Jeg vil dog gætte på, at det er mindre hensigtsmæssigt at redirecte forsiden i forhold til at have en god forside, med masser af optimeret tekst og billeder. (= jeg ville IKKE gøre det)

Mht. navn er det lidt svært, at komme uden noget med frisør, men da Ø ikke er at foretrække ville jeg se på noget som f.eks Barberkniven.dk





17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)