Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem har konkurrencedygtige fragtrater i Europa?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 18
Fra  Waremakers Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er en opstartsvirksomhed i færd med at opsætte en form for agentløsning, hvor vi agerer bindeled mellem en europæisk leverandør og en europæisk slutbruger af et fysisk produkt (livsstilsvarer).

Vi vil skulle organisere fragt af mange varer hver dag, på kryds og tværs i Europa. Fra Storbritannien til Tyskland. Fra Frankrig til Italien. You name it.

Vi har været i kontakt med DHL, hvis priser tilsyneladende ikke er konkurrencedygtige. En lille pakke der sendt fra Storbritannien med Royal Mail vil koste 19 DKK at sende med airmail, vil koste 189,34 DKK med DHL.

Har nogen erfaringer med den slags? Kan nogen komme med anbefalinger?

Kan de internationale speditører være konkurrencedygtige (anbefalinger modtages), eller vil det være fordelagtigt at lave enkeltstående aftaler med hvert eneste lands postvæsen? Sidstnævnte vil naturligvis kræve meget opsætning og daglig ekstraadministration, så det vil vi meget gerne undgå, om muligt.

På forhånd tak,

Anders

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 22
Fra  M M CONSULT Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Den pris du har fået af DHL, er det en enkelt stående pakke du har spurgt på, eller har du kontaktet DHL Sales department, for at fortælle hvor mange pakker i forventer at sende med dem?

Desværre har de store overtaget og meget magt, men udgangs punktet er, I skal som udgangspunkt finde det største fragt firma i afgangslandet og bruge dem, hvis det ikke er sådan i sender fra F.eks. England hele tiden.

Eller i skal som skrevet finde en lokal (I Landet i sender fra) som i så fortæller hvor mange pakker i har ca. pr. md. og at de skal give jer et tilbud.

Skal i bruge hjælp til noget er i velkommen til at kontakte mig igen med en PM

Mvh.

Michael

MM Consult

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 18
Fra  Waremakers Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det er fra DHLs sales department, men jeg har nu fundet ud af, at de priser vi har fået er for dag-til-dag levering med kurér. Jeg får nu nogle flere priser fra dem ...

Men tak for gode råd. Vi skal vist have kigget os grundigt om, inden vi laver aftaler ...

Anders

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 22
Fra  M M CONSULT Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders!

Hvis du skal have leveret varer i DK er du velkommen til at kontakte mig, også haste/kurer m.m. Sverige og Norge samt Tyskland.

Mvh.

Michael

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

MM-CONSULT:

Hvis du skal have leveret varer i DK er du velkommen til at kontakte mig, også haste/kurer m.m. Sverige og Norge samt Tyskland.

Mvh.

Michael

Hej Michael

Det vil jeg da gerne have priser på:

114x44x46cm - 29kg

hvad koster det levert i henholdsvis Danmark og Sverige?

Hilsen Morten 

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 22
Fra  M M CONSULT Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten!

Er det noget du har tit eller bare en enkelt stående forsendelse? skriv en PM så kan vi skrive videre via mail.

Det kommer også an på hvor det er fra, og er der muligt flere leveringer..

Mvh.

Michael

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

I er også velkommen til at smide mig en PM med lidt flere info på hvor tit i skal sende og hvor meget vi snakker om ? Kan være jeg kan lave et tilbud til jer :)

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

MM-CONSULT:

Hej Anders!

Hvis du skal have leveret varer i DK er du velkommen til at kontakte mig, også haste/kurer m.m. Sverige og Norge samt Tyskland.

Mvh.

Michael

 

Hej Michael,

Kunne vi godt være interesseret i at vide mere omkring - vil du ikke kontakte mig herom på jsl@nap.dk med henvisning til amino.

På forhånd tak.

v.h. John Larsen

 

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 22
Fra  M M CONSULT Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John!

Har sendt en mail til dig.

Mvh.

Michael

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)