Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak for i aften Aminotastic

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Tak for en herlig aften. Skønt at møde jer alle live.

Ked af jeg var "lidt" for træt til at gå med på Søpavillonen. Men jeg er sikker på I havde en fed fest

Hyg jeg.

Hilsen

Rolf

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Også tak herfra for en fantastisk aften med supergod energi, masser af underholdning og powernetwork.

Lokalerne var virkeligt flotte og akustikken var super. Jeg synes dog, det var lidt svært at finde venner og bekendte i mylderet, fordi det var spredt over to etager. Men det er en lille detalje i et ellers flot arrrangement :-)

*kram*

Lotte

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Et fantastisk arrangement jeg ikke ville have været forude. Det var lidt svært at komme igang med at netværke, men som aftenen skred frem blev jeg bedre til det og mødte en masse spændende og rare mennesker der havde gode råd.

Jeg håber også der var nogen der havde værdi af at møde mig.

Tak for en fed aften AMINO!

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til alle for en rigtig god gang Aminotastic. Og ja, maden var lidt en fuser, men det var vist så også det eneste som ikke var helt på toppen.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Hej

ja tak for jeres arrangement, alt var super, og pyt det med maden, vi er jo ikke kommet for at spise!:)

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Brøndby
Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 275
Fra  WPS.DK Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis!

Og nu var det jo heller ikke maden vi kom for - det var jo får at opleve jeres super underholdene og gode indlæg.
Nu har jeg selv fulgt flere af jeres podcasts og diverse blogs, så det var en god oplevelse at høre jer live.

Glæder mig allerede til næste år :)

Forsat god søndag, håber ikke i har for mange tømmermænd efter i går. 

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 317
Fra  Projektledelsen Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle!

Jeg vil melde mig i koret med tak for en dejlig aften, selvom jeg var nødt til at liste af undervejs til et andet arrangement. Jeg blev helt væk fra mine kolleger fra Amino standen, men også stor tak for et par hyggelige og sjove dage til jer. Det var rigtig sjovt at sætte ansigter på navnene og få talt med en masse, forhåbentlig, fremtidige Aminoer.

Jeg ved ikke med jer, men jeg har masser af gode ideer med mig fra et par dage med iværksætter sus - nu skal jeg bare finde tiden til at føre dem ud i livet!

Mange hilsener

Lise

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tilslutter mig også koret. En fremragende og værdifuld aften (og da i øvrigt). Rigtig godt arrangeret. I er sgu dejlige på Amino, allesammen. Men I er endnu dejligere i virkeligheden.

Og så vandt jeg endda en time med Thorborg på Skype, hvilket jeg glæder mig ufatteligt meget til - udover næste års messe og Aminotastic.

Kæmpe kram - all around :-)

Hej med dig :-)

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja tak for en super dag.

Gode foredragsholdere, rare mennesker, og som det allerede er nævnt - godt at få sat ansigt og håndtryk på profilenavnene :o)

Tak til dig Martin for at uddybe jeres forretningsmodel ifm. Spamfighter. Det satte nogle ting på plads omkring et projekt jeg går og tænker på at sætte igang (når jeg nu er færdig med det EU-projekt jeg i fredags fik besked om at jeg sammen med en samarbejdpartner har vundet licitationen på - nok den fedeste dag dette år!!! YesWinkYes (jeg kan slet ikke få armene ned)

Jeg deltog i en workshop på Iværk om eftermiddagen omkring oplevelsesøkonomi (som Martin så smukt udtrykte det : forskellen mellem "den italienske restaurant med ternede duge og mama Rosa i bagrunden" vs. "1 kg. pasta for en 10'er") - jeg vil dog ikke give Martin ret i at oplevelsesøkonomien er overstået. Jeg tror på at det meget komme an på produktet - og ikke mindst hvad dine konkurrenter i markedet foretager sig  (eller rettere - Ikke foretager sig)

Her fik jeg noget ultrafedfed sparring på førnævnte projekt, med en gut, Kasper, der ikke er Amino (endnu) - men jeg gjorde en indsats for at få ham til at kigge indenfor Wink

Især det at få kigget på de negative ting din fremtidige kunde vil kunne have ifm. dit produkt, og så se om man kan justere lidt for at få minimeret disse ting, uden at gå på kompromis med basisydelsen, fandt jeg meget brugbart.

Så til alle jer der sidder med en superfed idé - se at få den vendt med en fremmed. Du vil blive overrasket over hvad der kan komme ud af det. Og jo højere detaljegrad, des flere både positive og negative vinkler vil du blive opmærksom på - og kan derved gøre noget ved det.

Og til sidst tak til alle jer jeg fik en sludder med - både jer jeg havde mødt tidligere og til de nye ansigter...

mvh

Jan

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak til Amino og alle Aminoerne for en skøn aften, ja maden smuttede, men det reflekterer jo på køkkenet og ikke på Amino, slet ikke med den mænge ekstra kuverter i havde bestilt. Det var super fedt igen i år og jeg glæder mig allerede til næste gang :)

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)