Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der et bedre alternativ til Webpack

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal til at begynde med at sende pakker om 2 ugers tid, og har derfor oprettet mig som Webpack-kunde hos Post Danmark. Jeg finder så ud af at jeg som Mac-bruger ikke har en chance for at køre webpack, eftersom at det kræver Internet Explorer. Undskyld mig, men hvad pokker sker der? Jeg kan selvfølgelig vælge at kører parallels på min Mac og så skifte i mellem windows og mac, men det er jeg ikke specielt interesseret i. Jeg fik så at vide at jeg kunne bruge Edi-soft.dk, men der skal jeg betale 150 kr om måneden. 

Er der nogle der kender noget lignende, som er billigt eller for den sags skyld gratis. 

Mange tak på forhånd! 

Venlig hilsen 

Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Harboe:

Hej Aminoer

Jeg skal til at begynde med at sende pakker om 2 ugers tid, og har derfor oprettet mig som Webpack-kunde hos Post Danmark. Jeg finder så ud af at jeg som Mac-bruger ikke har en chance for at køre webpack, eftersom at det kræver Internet Explorer. Undskyld mig, men hvad pokker sker der? Jeg kan selvfølgelig vælge at kører parallels på min Mac og så skifte i mellem windows og mac, men det er jeg ikke specielt interesseret i. Jeg fik så at vide at jeg kunne bruge Edi-soft.dk, men der skal jeg betale 150 kr om måneden. 

Er der nogle der kender noget lignende, som er billigt eller for den sags skyld gratis. 

Mange tak på forhånd! 

Venlig hilsen 

Christian

Hej Christian.

Før i tiden var det muligt at få "gratis" pakkelabel's af Post Danmark, men jeg mener de udgik d. 01/04 da alle oplysninger nu skal overføres som elektronisk dataoverførsel.

Det eneste der er gratis at bruge i dag, er Post Danmark Webpack.

150 kr. pr måned for at bruge Edi-soft lyder ekstrem billigt, hvad indebære det?

Med venlig hilsen
Bastian 

Fra København
Tilmeldt 22. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bastian 

Da jeg bestilte Webpack hos Post Danmark fik jeg også 40 gratis plastlommer med, til følgesedler. Jeg ser lidt anderledes på det, jeg synes måske det er en smule dyrt, men det er også kun fordi at jeg ved at Webpack er gratis. Udover de 150 kr, skal der også købes labels osv. 

Venlig hilsen 

Christian

Driver Blacksnow.dk - en webshop med salg af skiudstyr.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bastian

Hvilke mænger af pakker er her tale om året..

Så kan vi bedre vejlede dig..

 

Mvh Christian bach

www.profragt.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)