Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO selvgjort er velgjort... eller er det?

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus optimist:
Min blog har allerede gjort meget for min side, og den er jo nærmest kun lige startet op.

Og det er en af de pæneste blogge jeg længe har set, så den ros skal du da lige have herfra.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke og fortsæt det gode arbejde :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus optimist:

Kasper:

KTJ-Media.dk:

Kasper:
Jamen, så bare klø på. Kan se, du allerede har 682 sider indekseret, så approachet er ikke helt forkert... ;)
Ikke helt forkert nej ;) dog skal du lige se på at over halvdelen af dem er dobbelt indhold

Avs, duplicate content er gift. Det viste min plagiatsag med/mod Nordjyske medier med al tydelighed.
Henrik Bondtofte har på sin blog en go' guide til at undgå dc i Joomla, så vidt jeg husker.

Jeg har lidt problemer med duplicate indhold pga joomlas sef 404, men det bliver løst. Ellers skulle der snart helst ikke være noget DC. Endvidere har jeg læst mig til at det i værste fald betyder at Google prioritere en side frem for en anden og at jeg måske ikke ønsker at det er DEN side der bliver vist, men dette findes der også en løsning på.



Det lyder som en googlificeret forklaring. Det kan ske ja, men der kan også ske det, at begge url'er derankes markant, særligt hvis de ligger tæt på hinanden pagerankmæssigt.

Så dc handler ikke kun om at man ikke får lov at bestemme, hvilken side der vises. Det handler først og fremmest om, at det koster på den generelle rankingkonto.

 

Side 5 ud af 5 (43 indlæg)