Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lån på feks. 50.000,-

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har et firma som så mange andre har været ramt at krisen og ikke mindst to hårde vintere

Det har resulteret i at likviditeten i firmaet er lidt hårdt spændt for, jeg har på nuværende tidspunkt ikke en kassekredit, har spurgt min bank om en kassekredit på 50.000 men fik nej......hvilket jeg syntes er lidt underligt.

Jeg har tidligere været gået konkurs som jeg har fået gældssanering for og betaler stadig til den, og det tror jeg min bank hænger sig lidt i

Jeg bor til leje i et hus, så har ikke rigtig noget de kan få sikkerhed i, jeg har en der vil kautionere for de 50.000,- men lige meget hjalp det

Jeg tænkte at så må jeg tage et med en høj rente ( hurtig lån ) men hvis jeg taster mine oplysninger ind og skriver jeg er selvstændig får jeg afslag også selv om det kun er 10.000,-

Har så prøvet at taste ind som om jeg er lønmodtager og fik lov at låne 25.000 et sted men da de sendte ansøgningsskema skulle jeg vedlægge 3 sidste lønsedler.......så det hjalp ikke meget da jeg har et enkeltmandsfirma og ikke får lønsedler

Så det de reklamere med lån uden sikkerhed er fis i en hornlygte ( og jeg står ikke i RKI )

Så er der nogen herinde der kan komme med en idé til hvordan jeg får et lån eller kassekredit på 50.000,- ???

Evt. kender til en bank der ikke går med dobbelte livremme og seler

Er der en privat der vil låne mig dem ? selvfølgelig med kaution for dem

Håber at høre fra Jer

Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tra la la Huh?

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)