Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan gøres bedre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Har kørt min hjemmeside nu her i omkring 1,5 år og ville bare høre om i måske havde nogle tips til forbedringer

En ting er designet som jeg selv har haft tænkt på men hit me :)

www.fågavekort.dk

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du spørger kort - jeg svarer kort...

ALT!

Hvad, hvorfor, hvordan og hvad får jeg udaf at oprette mig som bruger på dit site.. og hvis jeg besøger ditt site, - hvor kommer jeg så fra? - Hvor har jeg fået kendskab til dit fra?!?!?

Hvad er det for nogle sponsorer der står bag, - er det nogen man kender eller "no name"..

Du har et stor udfordring i at fortælle hvem og hvad du er, og hvilket udbytte jeg får ud af at oprette mig.. Jeg gider da ikke oprette mig som bruger på dit site, hvis mit udbytte er et gavekort til Ude og Hjemme i næste uge...

Måske jeg skal have noget mere baggrundsviden for at forstå ideen med dit site...

/Ulrik

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Står der ikke at gavekortet udsendes fra gavekortet.dk?

Det eneste jeg umiddelbart lige kan se er at det lige skal ændres til supergavekort

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

samle en ting et sted og der med alt info.

hvem udsender gavekort , jeg kigger på den anden side , jeg ser ikke direkte en tekst omkring det , at springe over på en anden side , gør det også mere forvirrende der står ikke direkte det man søger når man klikker hvordan gavekort udseendes .

hvem er i siden mangles der 

hvorfor have 2 sider , når den ene udseendes den anden oprettes på , det forvirre en .

Et 3 domæne navn er der support på .

Betingelserne de er meget tætskrevet og der står kun fågavekort.dk dog der står intet om der hvor det reelt man får gavekort fra .

Mangler tekst og atter tekst på siden for det eneste jeg fandt info var en forside der står gavekort udseendes anden side og nogle betingelser hvor der ikke står gavekort udseendes en anden side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input :)

Tager alt til mig jeg kan, mere tekst og info :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)