Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forskudsregistrering - er det ok ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er ! 

Jeg har følgende spørgsmål: 

Jeg har en fornuftig omsætning - lad os sige ca 360.000 kr. Jeg kører efter statens satser på diæter og kørebog - har kunder i hele Scandinavian, Samt messer i udlandet. 

Alene det giver et fradrag på ca 130.000. Så kommer der rejser, repræsentation, småanskaffelser og div. 

Jeg har muligvis forskudregistreret mig for højt - i hvert fald med det halvårsregnskab jeg kommer frem til. 

Skal jeg ændre min forskudregistrering ? ? 

Jeg har en der spurgte mig - om skat ikke vil undre sig over dine mange fradrag jeg har - Jeg er nærmest nede på ca 160.000 kr i forskudsregistrering ? 

Jeg skal vel bare kunne dokumentere det hvis SKAT stiller ? 

Pfh Tak. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har væsentlige ændringer i din indkomst i forhold til det, du har forskudsregistreret, så kan det være en fordel at ændre din forskrudsregistrering, så dine betalinger til Skat passer til din indtægt.

Om Skat undrer sig over dine fradrag eller ej er ikke så væsentligt, så længe du har dokumentation for det. Hvis der er dokumentation for dem, så er det jo ikke noget problem i det regnskabsmæssigt.

De kan måske begynde at undre sig over, hvordan man kan opretholde et liv, hvis ens indkomst er meget lav. Og er der også en god forklaring på det, så burde der ikke være noget at komme efter.

MVH

Thomas

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)