Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oversætte WP theme, men ingen .po fil ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:
Jeg bliver vel nødt til at gøre det på den måde, for hvis jeg bare retter i theme filerne, vil jeg så ikke miste oversættelsen ved en evt. opdatering ?

Ja, uanset hvad skal temafilerne rettes, så det er vigtigt at du ikke kommer til at overskrive de rettelser i forbindelse med opdatering.

Det sikrer du ved at gemme den rettede version af temaet i en ny mappe med et andet navn og ved også at rette temanavnet i style.css filen i den nye mappe. Så har du din egen version af temaet liggende.

Selve opgaven med at gøre temaet oversættelsesklart, er jeg sikker på at du kan få løst hurtigt og billigt på amino freelancer, fiverr.com eller odesk.com

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne kalde det vrøvl, fred være med det. Sleep

Ved at benytte child themes ungår man jo netop at theme filerne bliver overskrevet ved opdateringer. Hvilket var det mit indlæg var et svar på. 

Om man vælger den ene eller den anden måde, er vel en smags sag. Man KAN benytte child themes, uanset om du er enig eller ej. 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for gode forståelige svar. Jeg er blevet meget klogere....

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)