Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agentur på tøj ??

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra årslev
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa aminoer :-)

jeg har lige som så mange andre leget med tanken om egen webshop.

nu vil jeg gerne have lidt hjælp omkring det med agentur på en vare.

hvis jeg bestemt mig for at sælge noget tøj og har fundet et sted der sælger det f.eks. i europa.

hvordan finder jeg ud af om jeg må sælge mærket/varen? - da jeg ikke ved om andre i danmark har agenturet på varen ?

håber i kan hjælpe mig med dette lille problem - på forhånd tak :-)

Casper

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skriver til mærkevareindehaveren .- uanset om det er Europa eller uden for, og præsenterer sig selv flot + spørger om de har agent eller distributør eller anden aftale for Danmark.

Man beskriver - lidt som at søge job Big Smile hvad man har for kvalifikationer til at repræsentere dem hvis det er det man vil, og er det bare at sælge fra en hjemmeside, ja så er det den historie, og så skal i jo overveje om I vil prøve at blive eneforhandlere, eller acceptere at de sælger gennem andre i DK nu eller senere.

Er der klar interesse, så kan det være nødvendigt med en (NDA) fortrolighedserklæring hvis der skal udveksles information af fortrolig karakter + man laver et "Letter of Intend" (LEO) hvor parterne beskriver hensigtet med samarbejdet - som forløber for en egentlig kontrakt - og skal det være større penge/omsætning, er en advokat med erfaring i agent kontrakter hurtigt indtjent

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)