Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Åbning af ny konceptbar i Kbh. Investorer søges.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger interesserede investorer til åbning af ny konceptbar i Kbh.

Ideen til baren har jeg haft nu siden den første gang jeg arbejdede om sommeren i Calella, Spanien. Siden da har jeg nu hver sommer arbejdet i festbyen Lloret de mar, Spanien. Her fra har jeg fået ideen om et rigtig "røvballe" diskotek/bar. Bar i Kbh.

Men pga. studier og åbning af andre firmaer er jeg altid kommet væk fra ideen el. har manglet kapital til ideen.

Men nu hvor jeg har set at der i Kbh er åbnet en bar med nogen lunde samme koncept er jeg blevet godt og grundigt irriteret! For jeg kan se det er med stor succes konceptet fungere. Det skal dog siges, at den åbnede bar ikke til fulde har færdiggjort konceptet, som jeg har. Der mangler en del ting. Endvidere har div. guider fra rejseselskabet Ung Rejs gennem årene taget nogle få ting med sig fra Lloret de mar til Danmark og har indført små ting på de klubber de nu tilfældigvis har været promotere for. Der er stadig ingen der har formået, at samle alt under én bar. Jeg ved hvordan det skal gøres og har erfaringen fra arbejde på barer/diskoteker i Kbh. og i Lloret de mar siden 1996. Men desværre har jeg aldrig haft muligheden for, at kunne føre ideen ud i livet.

Hvis der skulle sidde en og læse dette og som har pengene men ingen ideer, tag da gerne kontakt til mig.

Det kan ikke være rigtigt, at os med de rette ideer aldrig får chancen. Med dette hentyder jeg til, at jeg kunder utallige personer i det københavnske natteliv, der ingen ide har om hvordan man åbner en restaurant, bar, cafe etc. men pga. de har en el. anden rig mor der ejer natcafeen, så bliver de tilbudt, at komme med i det ene projekt efter det andet, uden at have det fjerneste forstand på at drive en virksomhed.

Pga. jeg endnu ikke ved hvor stort lokale er (skal være), da der først skal kigges på egnede lokaler når penge er til rådighed kan jeg ikke sige hvad det vil koste, da jeg ikke kender husleje.

Men mit gæt er ca. 1,5 - 2 mill. kr. i investering.

Kun seriøse henvendelser da det er et koncept jeg ikke fortæller gud og hver mand om.

Endvidere søges investor til åbning af ungdoms diskotek i Kbh. Ingen alkohol kun sodavand. Kbh kommune vil gerne have at et sådan sted åbnes og de vil med kyshånd stå i kø for, at promovere stedet. Men Kbh kommune har bare ingen penge. Indtjening kommer på entre som er kr 150 for fri bar i sodavand og børnecocktails og så primært sponsorer. Sorbits, Stimorol, Coca Cola, MTV, The Voice etc. Alle disse ønsker at deltage hvis jeg for noget op, at køre. Men igen.. har intet lokale og ingen kapital

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:
Jeg søger interesserede investorer til åbning af ny konceptbar i Kbh.

Søg på ordet Crowdfunding Bar København så vil du finde svar på hvordan andre har formået af åbne en bar på en anerledes måde.

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 03:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber du finder en investor til dit bar/diskoteks projekt.

Når det så er sagt må jeg nok indrømme at et "Børnediskotek" tror jeg ikke kan køre rundt og ville nok være vanvittigt at poste penge i sådan en ide. Med mindre forældre til børn på 9-12 år vil betale indgang og lade deres børn være ude til midnat. Unge idag begynder jo allerede at drikke som 13-14 årige, kan jeg da huske fra mig selv. Overhovedet ikke for at være negativ, men tror bare ikke det kan svare sig at lave et børnedisko :-(

Held og lykke med det andet projekt, det lyder mere til at blive en succes.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedr. dit svar til "børnedisko"

Jeg har siden jeg var 16 år haft afholdt div. ungdomsfester rundt omkring i Kbh. Både i offentlige haller og endvidere en årgang også på diskotek IN.

Alle fester (teenparty (in), youngclub, malafama), har gennem årene været kæmpe succeser og de unge mellem 13-17 vil med glæde betale de kr. 150 det koster at komme ind. Bare fordi der ingen alternativer er ellers. Unge har nu til dags flere penge til rådighed end hvad unge havde i 90´erne.

Hver gang jeg har spurgt private investorer om de kunne være interesseret i ideen har alle på nær diskotek IN ikke vist interesse udelukkende pga. man ikke kunne sælge alkohol. Men det, som alle ikke tænker på er, den massive interesse der er fra sponsorer hvis man laver noget for unge. Jeg ved godt, at man ikke sælger alkohol, og det er alkohol man tjener penge på. Men her kan man altså tjene på, at være den eneste i Kbh. der laver et decideret sted for unge. Og derfor vil alle firmaer, der har unge som deres målgruppe stå i kø for, at kunne være sponsor. Jeg har gjort det før så jeg ved hvad jeg taler om.

Problemet er desværre, at vi aldrig har haft vores "eget" sted. Et sted hvor vi har kunnet holde åben fre og lør. og i hellig dage. Kbh. kommune er yderst interesserede i at hjælpe med alt hvad der høre til. (Netværk, medarbejdere, sikkerhed, kontakt til politiet (ssp) m.m.). Men kommunen har ikke penge til, at skulle finansiere ideen.

Vedr. åbningstider så er åbningstider altid mellem 20-02.

Da jeg til daglig arbejder med unge på indre Nørrebro så ser jeg at hver weekend, der render unge alligevel rundt om aften og har intet at tage sig til. Så netop fordi vi har haft afholdt fester før i Kbh og omegn har både forældre og alle andre været glade for, at nogle gad gøre noget for unge. I stedet for at unge skulle stå på gader og stræder.

Potentialet vedr. indtjening er endvidere også stort pga. jeg har haft talt med både tv2, dr, the voice og mtv. Alle ønsker at afholde div. koncerter/arrangementer på "vores" sted. Fx. live tv-shows som fx. dm i børnerap, ungdoms mgp, osv osv.. alt sammen pga. det er lige netop deres målgruppe vi holder fester for. Kæmpe potentiale vedr. sponsor indtægter :-)

Jeg er enig i, at det med den billige bar er et potentielt bedre sats, men kan dog alligevel ikke afvise ungdomsfest konceptet, da det ej heller eksistere i udlandet. Konceptet kan videreføres til andre lande ;-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)