Hej med jer Er igang med at finde ud af mulighederne ved at oprette et lille firma. Skal have enten enkeltmandsvirksomhed eller et I/S, hvor der udover ejeren/ejerne skal være en enkelt ansat. Det foregår således at vi finder arbejde til den ene, og så giver ham løn for det. Dvs. den umiddelbare eneste udgiftspost ved virksomheden er lønudgiften til ham. Ville så høre om der er noget at refundere eller på anden måde hente noget tilbage af den lønomkostning der er. Er helt ny inden for dette, så hvis der er noget "alle ved" i forbindelse med udbetaling og evt. refunderinger af løn, ved jeg det højst sandsynligvis alligevel ikke, og vil gerne høre om det.
Mvh Daniel |
Hej Daniel
Vi vil gerne hjælpe dig med løndelen, så tjek lige dette link: http://www.multidata.dk/losninger/SMV/Mit-lon-og-personalekontor
Vi hjælper dig med både løn og HR og for en billig penge. Du er meget velkommen til også at ringe til mig på tlf. 7227 9019, hvis du har spørgsmål til ovenstående.
Hilsen Jens