Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense optagelse

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dennis 

Har lige skrevet en blog indlæg over ting man skal tænke på inden man går i gang med  (eller ansøger) om AdSense.   AdSense tjekliste! Ved ikke om det er noget der hvilket kan give dig et svar.

Ærgeligt at du skulle få problemer med at blive godkendt og iøvrigt super at partner-ads fungerer :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katrine.

Læste godt lige dit blogindlæg, men fandt ikke rigtig noget jeg ikke allerede vidste, og overholder på min side :-)

Har i torsdags ansøgt med en mail tilknyttet mit site, fremfor min Gmail. Og har endnu ikke fået rejection på min adsense ansøgning endnu, så krydser fingre for at det har løst "domæne ejerskabs" problemet med at ansøge med en mail tilhørende siden.

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du også måske læst kommnetaren om at det er nemt at få en ny konto eller få genåbnet sin konto.. . Ikke helt enig der.. Smile

Lige precis dit problem er noget der arbejdes en del med og da jeg får nye kunder har jeg lagt mærke til at de har skiftet AdSense processen her for nyligt.  Nu skal det ikke være for besværligt at åbne en konto og lave annoncerne. Men den sidste del af godkendelses delen sker først efter du har implementeret koden. På den måde kan Google se om det stemmer at du rent faktisk ejer siden. 

Derfor, med den nye process, så skal det  du har været igennem med at dokumentere domene ejerskab blive overflødigt Wink

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg har jo ansøgt under den "nye ansøgningsprocess".
Og ifølge google vil domæne ejerskab stadig være et problem (ikke at jeg kan se hvorfor når man nu først bliver godkendt efter at have oprettet annoncerne på siden).

Men jeg satser på at det hele går i orden nu :-D

Fra København
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det burde ikke være et problem, men der kan være mange grunde til at domene ejerskab stadigt er et problem som f.eks:

1. Google tester lige og er usikkre på om den nye process er optimal, eller om man skal bytte tilbage til den gamle process....

2. Der er mange der har sluppet igennom på domener de ikke ejer og det vil tage lang tid for Google at rydde op.. 

3. De har ikke fået opdateret eller vendter med at opdatere, all information der er tilgængelig... :)

Uanset, så held og lykke! og håber du holder os opdateret med hvad der sker. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

tak tak Smile

Skal selvfølgelig nok holde jer opdateret, og håber da snart at høre noget fra de kære Google folk.

Nogle der har erfaringer med hvad gennemsnits respons tiden er, for tiden? Smile

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)