Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idéer til at øge min sides trafik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har fået stablet mit første 'hjemmestrikkede' site på benene, www.lolmetre.com

Nu står jeg overfor udfordringen at få trafik til min side. Jeg er stadig ret grøn hvad SEO angår, så derfor vælger jeg at spørge eksperterne til råds herinde. Hvordan får jeg mere end 0-10 besøgende per dag på min side?

På siden kan man uploade billeder, og disse kan ses af andre brugere, som har mulighed for at stemme og kommentere på disse (yep, konceptet er set før). Dette giver, så vidt jeg er underrettet, mig dårlige muligheder for at komme højt på Google, idet der vil være meget 'duplicate content' på hver side som indekseres? Herudover vil der jo ikke være mulighed for at lave meget originalt indhold, da der ikke vil være meget tekst på siden - ud over folks kommentarer.

Spørgsmålet er nu om jeg skal forsøge at få siden til at ranke, eller om jeg skal søge at få trafik på anden vis? Og i så fald hvor / hvordan?

Simon

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Find ud af hvad du vil med din side. Hvis din plan for indtjening er de to googleads, kommer der nok ikke til at ske meget. Dit valg af indtægt har stor betydning for valget af trafik. Det kan f.eks. ikke svare sig, at annoncere på hverken google eller facebook, hvis du blot satser på at folk klikker på 1 af de 2 nuværende annoncer.

2. Find ud af hvilke keywords der er relevante for din side; uden specifikke, relevante keywords kan du ikke arbejde med SEO.

3. Læs denne eller denne og på relevante blogs og hjemmesider (inkl. amino) - det er den bedste måde at lære seo på.

s-p:

Jeg har fået stablet mit første 'hjemmestrikkede' site på benene, www.lolmetre.com

Og husk at lave dine links aktive

Vh. Peter 

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Hvis du fokuserer på at lave en hjemmeside af høj kvalitet og med kvalitetsindhold, så kommer brugerne næsten af sig selv.

Jeg ville starte der - og så først bagefter bruge krudt på at gøre brugerne opmærksomme på din hjemmeside.

Mvh Troels.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav verdens bedste hjemmeside om dit emme og det får folk af sig selv til linke til dig og der er også mere indhold for brugerne og søgemaskine 

hver aktive over alt

få video på siden

social markedsføring er også aktive medierne

få mere tekst , mere interne link struktur på siden

hav en passion i at videre formidle viden og stop aldrig 

Lidt tips ekstra her omkring steder du kan videre formidle din hjemmesiden http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og her http://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259

når du har lavet branches side lav den bedre endnu for på et tidpunkt forbedre de andre sig og man skal altid forbedre sig og opdatere sig , sådan er det være iværksættere man stopper aldrig , det er dejligt at videre formidle sin viden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)