Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man have flere webshops for klare sig ?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tit set folk her snakke om webshops og metoder til sælge mere!

Men jeg kan af amino virksomhedsbørs se ringtig mange webshops til salg. Så er nygerrig over om det er lykkes  for nogen tjende penge ved drive KUN webshop(uden en fysisk forretning ved siden af )

 

 

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

For at gøre det kort - Nej.

Jeg tror mange laver den fejl at have flere butikker - det gør mange gange at man mister sit 100% fokus på den ene butik.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at en del af de webshops du finder til slag (specielt i den laverede prisende), egentlig bare er opsatte systemer + leverandøraftale, uden noget salgshistorik. Det er også en måde at tjene penge på :-)

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper , af ren nysgerrighed. Hvor stort lager sokker har du. eller køber du de sokke rnår kunden bestiller ?

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ca. 6.000 par. Du kan se del af mit "lager" i slutningen af denne film

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

. Så er nygerrig over om det er lykkes  for nogen tjende penge ved drive KUN webshop(uden en fysisk forretning ved siden af )

Jeg tror ikke ligefrem Jacob Risgaard fra coolshop.dk har problemer med at tjene en årsløn på deres webshop.

Så det kan sagtens lade sig gøre - men det kan være nødvendig med en vis kapital.

mvh

Lars Kristensen

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er af den opfattelse, at der sagtens kan tjenes fornuftige penge på, at drive flere webshops parallelt. Som i alle andre sammenhænge, så skal der naturligvis holdes fokus, men det er jo ikke antallet af webshops - men snarere bredden og forskelligheden i sortimentet, der er afgørende. Om det så er splittet ud på flere shops gør reelt ingen forskel, tværtimod kan det være meget nemmere at kommunikere konceptet, når det er smallere.

Til gengæld ser jeg alt for mange, der etablerer fysisk butik ved siden af deres webshop. Det er i mine øjne en rigtig gårlig beslutning (generelt), idet det giver et alvorligt problem med at holde fokus, og det er højst usandsynligt, at der er nogle positive synergi effekter, oftest giver det blot flere udgifter og bindinger, hvilket i min verden er et brud med den grundlæggende fordel ved at være webbaseret ....

Vh. Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan der tjenes rigtig mange penge ved bare at have en webshop, uden en fysisk butik. Jeg selv lever godt af at sælge proteinpulver 100% online og du kan nemt finde tusindevis af andre som gør det samme. Såvidt jeg ved har smartguy, cdon.com, og mange flere heller ingen butikker.

Jeg vil sige at den måde jeg ville gøre det på i dag var først at starte en webshop, og hvis den gik godt så kunne man måske overveje en fysisk butik. Jeg har dog selv fravalgt en fysisk butik da jeg ikke har noget viden eller erfaring med at drive en fysisk butik, så hellere bruge penge på online markedsføring etc.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 74
Fra  OCEAN eCommerce Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj:
Jeg har dog selv fravalgt en fysisk butik da jeg ikke har noget viden eller erfaring med at drive en fysisk butik, så hellere bruge penge på online markedsføring etc.

Blot af nysgerrighed, hvad vil du dog med en fysisk butik i den kategori. Hvor langt tror du folk gider gå/køre for at købe proteinpulver ? Med en webshop, så har du i realiteten hele den (dansktalende) verden som dit marked ...

Vh. Morten

OCEAN eCommerce udvikler og driver eHandels koncepter; Gelateria.dk - DomoTech.dk - MoccaBar.se - OceanShop.dk - WebBiz.dk

Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 279
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jaaa man ska nok sælge mange sokker for tjene lidt lommepenge :)

 ¤¤ Lad os tage en lille snak om dit helbred og det problemer du har **
Skriv pm

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)