Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjeningsrekord - YES!

Side 3 ud af 14 (136 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt gået Casper, og jeg forstår stadig ikke hvordan du kan holde styr på alle de sider.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Det er godt gået Casper, og jeg forstår stadig ikke hvordan du kan holde styr på alle de sider.

Tak. Det er et spørgsmål om skærmplads :-). Jeg har 5-6 skærme på "kommandocentralen". Lavede jeg det hele fra en bærbar ville jeg slet ikke kunne holde hoved og hale i det :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen overraskelser her. Du er den mest dedikerede person i branchen, hvis du spørger mig. Jeg er glad på dine vegne og glad for, at jeg har haft mulighed for at skrive tekster for dig. Selvom min rolle har været ret lille, mens du og din kæreste har trukket et gigantisk læs. 

De 10.000 runder du snart, hvis det er det du vil. Sådan kender jeg dig i hvert fald :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

BZR:

Ingen overraskelser her. Du er den mest dedikerede person i branchen, hvis du spørger mig. Jeg er glad på dine vegne og glad for, at jeg har haft mulighed for at skrive tekster for dig. Selvom min rolle har været ret lille, mens du og din kæreste har trukket et gigantisk læs. 

De 10.000 runder du snart, hvis det er det du vil. Sådan kender jeg dig i hvert fald :-)

Tak for de pæne ord. Jeg er rigtig glad for, at du kan træde til, når vi er ude i områder, hvor mine kompetencer ophører :-)!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

Det er godt gået Casper, og jeg forstår stadig ikke hvordan du kan holde styr på alle de sider.

 
Det fatter jeg satme heller ik!
 
Anyway Casper, det er satme godt gået Yes

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak skal du have :-)!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke, Casper! Det er rigtig godt gået - og du er jo dermed et omvandrende bevis på, at dedikation og målrettet tilgang giver pote.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :
80 affiliate sider? Er det 80 vidt forskellige emner, eller går nogle igen? Som f.eks to mobil sider, og tre parfume sider? Det må da være svært at finde 80 forskellige emner.. :)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:
Stort tillykke, Casper! Det er rigtig godt gået - og du er jo dermed et omvandrende bevis på, at dedikation og målrettet tilgang giver pote.

Mange tak Thomas :-)!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Omkring en række emner har jeg flere sites. Det er der flere forskellige grunde til.

Heldigvis er affiliate virksomhed andet end lån penge leads og mobilabonnementer :-). 80 emner er ingenting, hvis bare du tør kaste dig ud i forkskellige nicher :-).

Side 3 ud af 14 (136 indlæg)