.html cms system?! - undgå frames/iframes!
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Godaften,
Det har været oppe at vende et par gange det problem man har når man bruger frames/iframes - hvordan undgår man disse?
Jeg skal have lavet en SUPER enkel
hjemmeside uden de store ''dikke-dare'' - findes der et
cms system som kan bruges til dette? Siderne skal opbygges i
html /htm. - findes sådan et system?
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Jeg har lavet et system hvor der ikke er frames/iframes i. Når du laver en side der hedder
salg , så vil adressen være
www.ditdomæne.dk/salg
Er det sådan noget du mener?
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Har du et eksempel på dit system, og priser? :-))
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Jeg er igang med at rette nogle småting så åbner jeg en demo-administration.
Men selve den offentlige del kan ses på www.onlinebutik.biz
Prisen er 299
pr måned +
moms .
Til prisen skal så regnes at der kommer løbende nye moduler som ikke koster ekstra.
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Hej igen,
Det er ikke en
webshop eller løsning via
joomla jeg søger - det kan jeg sagtens selv sætte op. Jeg søger et cms system med et enkelt og brugervenligt interface. Gerne opensource.
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Det er ikke joomla jeg bruger. Det system jeg har er et jeg har lavet selv.
Men du vil have et du kan have helt styr over på din egen
server ?
Svar
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Mente; søger ikke blot en løsning ala. joomla/mambo etc. skal bruge en løsning som er enkel,
CMS , og kører i html/htm.
Nej skal ikke bruge egen server.
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Svar
Fra Aarhus N
Tilmeldt 19. Dec 05
Tag et kig på websitebaker ? Eller evt JAWS Project, de ser gode ud ihvertfald. Ellers Typo3 i en miniudgave eller downgraded.
Svar
Tilmeldt 6. Apr 07
Boris
Skrevet
06-04-2007 kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg ville kikke på Joomla som er OpenSource, vi er faktisk ikke stødt på noget vi IKKE kunne lave i Joomla. Jeg hjælper dig gerne igang. Mvh Boris
Svar