Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges (Priser?)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har lavet en hjemmeside hvor jeg opsætter wordpress og sælger designs til fok, jeg vil så hører jer hvad i syntes om mine priser på http://newcashinc.com/ er de for dyre eller billige?

- NewCashInc.com

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne er vel sat efter det du mener er fair.

Jeg ville nok se på hvor mange timer skal jeg bruge på at sætte wordpress og hvad vil jeg have i timen? så har du et regnestykke der.

Det samme med Design, nu ved jeg ikke hvor længe det tager at sætte wordpress op, men en times tid lyder ikke helt galt. (ret mig hvis jeg tager fejl)

Det vil sige 250kr i timen,

Du skal så have 500kr for et unikt design, det vil sige du forventer at kunne lave et unikt design og kode det til wordpress på 2 timer, det tvivler jeg nu stærkt på kan lade sig gøre så hurtigt,

Din SEO kan du lev også klare på 1 time i så fald, der kan da ikke rettes meget på en side på 1 time, og så også få det testet. 

Lidt andet kritik af siden,

Jeg forstår ikke hvorfor der står [Læg i kurv].  Det er vel ikke en vare man køber og får tilsendt. jeg ville nok nærmere skrive noget i stil med kontakt mig, 

Næste ting, hvis man trykker på dine link wordpress1, wordpress2 og wordpress3 så kommer jeg til kontakt siden,når der er sådan et link forventede jeg at komme til en side hvor jeg kunne læse mere om "produktet".

Michael

 

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne er så lave at det vil virke useriøst overfor mange potentielle kunder. Som der også er skrevet, bør du overveje hvor lang tid du reelt bruger, fra din kunde kontakter dig første gang, til du leverer det færdige produkt. Der går mange timer, man ofte glemmer at regne med.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Istemmer Michael Gertz anbefalinger, du skal udregne det fra timelønsbasis, umiddelbart ser det meget godt ud det han har sagt. 

Et par kommentarer til hjemmesiden. 

Dine priser under produkter stemmer ikke overens med priserne på forsiden (i den skiftende animation).

Du skal have læst en del korrektur på tekst generelt. 

Endelig skal du passe på med at sige at din side kører i et design du selv har lavet, når der i footer er link til template creator. (Måske jeg tager fejl og du bare har kopieret en footer). 

Ellers virker dine priser på produktsiden rimelige. Jeg ville dog ikke tilbyde fast pris på design, men hellere en time og evt. start pris. Det kan hurtigt gribe om sig hvis du skal sidde og designe knapper, header og mere. 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes godt du kan sætte dine priser en anelse op. Man kan vel ikke sige priserne er for lave, men du skal jo også tjene lidt på det.

Hvorfor sætter du en dansk side op på et engelsksprog i domænet der i øvrigt synes at være et udemærket .com domæne? Hvorfor laver du ikke din forretning på engelsk og når ud til en langt større kunde kreds? Du kan jo godt være konkurrence dygtig på prisen.

Mvh

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)