Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seo spørgsmål

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

1.Jeg har læst lidt om manden her "Backlinking Strategy" http://www.smartpassiveincome.com/the-backlinking-strategy-that-works/ - og vil høre om nogle af jer har nogle erfaringer med denne Strategy?

Derudover har jeg også et spørgsmål

2.Hvis mit niche site omhandler eksempelvis Gummibåde og jeg opretter en blog på et andet domæne der skal linke til mit niche site.

Skal den blog have samme nøgleord altså gummibåde for at få mest værdi til mit niche site eller skal den have andre nøgleord der ligger tæt op ad eksempel gummibådspadler? 

Skal jeg på denne blog lave en god lang SEO tekst og linke til mit niche site eller skal jeg lave flere indlæg på bloggen eller hvordan fungerer dette bedst?

3.Et sidste spørgsmål hvis man kigger på modellen længere nede på siden her http://www.smartpassiveincome.com/the-backlinking-strategy-that-works/ er der noget der hedder web 2.0 hvad er dette?

/Vh

Rasmus Pedersen

Står du og skal bruge en ny barbermaskine? Så læs vores barbermaskine test.

Fra Herlev
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Rosenkjær Web IVS Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg står desværre og skal ud af døren, så har ikke lige tid til at svare på det hele, men til spørgsmål 3 kan du finde et ganske glimrende svar ved at kigge på nogle af resultaterne ved en Google søgning på: "hvad er web 2.0". Ellers er der også en ganske glimrende artikel på Wikipedia: http://da.wikipedia.org/wiki/Web_2.0 

Mvh.

Johnny Rosenkjær

PS: Hvis du ikke har fået svar i aften, skal jeg nok lige prøve at huske og svare på resten. :)

Billig crosstrainer - Den nemme guide til at vælge den rigtige

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange Tak for svaret indtil videre. Så vidt jeg kan forstå handler Web 2.0 om at skabe relationer mellem mennesker i cyperspace med sociale værktøjer. Dette vil sige at så vidt jeg har forstået er facebook, men også Amino web 2.0?

Står du og skal bruge en ny barbermaskine? Så læs vores barbermaskine test.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Den blog som linker til dit site, er stort set værdiløs hvis den ikke selv får nogle links. Så du kan pumpe den fuld af automatiske indlæg, som linker ind til din side. Det gør det dog svære at få skabt links til selve bloggen.

En mere seriøs blog/side, vil gøre det nemmere at få lavet links til siden. Bloggens indhold/tema bør matche din målsite tema/indhold. Det er jo en af de mange parameter som Google kigger på, netop ved at se hvor relevant de to sider er for hinanden.

Hvis du kan få de interne sider på bloggen til at linke til en bestemt side med dit keywod, og fra den side linke du videre til målsiden.

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper tak for dit svar

Det vil sige har jeg en side der sælger gummibåde kan jeg lave en blog der laver gummibådsanmeldelser og linker til min salgside?

Den blog er intet værd før den får nogle indgående links fra andre sider, er det ligemeget med kvaliteten af disse links. Kan jeg skrive kommentarer på andre blogs der i  og for sig ikke rigtig omhandler gummibåde? 

Står du og skal bruge en ny barbermaskine? Så læs vores barbermaskine test.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Linket fra bloggen vil være mere værdifuldt, hvis bloggen selv har en stærk linkprofil. Kvaliteten er ikke lige meget, men nogle gange må man jo tage til takke med det man kan få :-). Du kan godt skrive kommentarer på andre blogs, også selvom de ikke handler om gummibåde.

Jeg går udfra du smider bloggen på et selvstændigt domæne?

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det gør nogen forskel så har jeg tænkt mig at placere bloggen på et anstændigt domæne, men hvorfor skulle jeg ikke placere den på eksembelvis gummibåd.wordpress.com ? Når jeg nu ikke har tænkt mig at bruge  bloggen som sådan udover at få links til min side?

Står du og skal bruge en ny barbermaskine? Så læs vores barbermaskine test.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)