Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny e-bog om Facebook markedsføring - Hvad kunne du tænke dig?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Facebook-interesserede Aminoer

I februar skrev jeg en lille e-bog omkring markedsføringFacebook med fokus på opsætning af din virksomheds Facebook side, herunder landingside og grundlæggende idéer.

Siden da har Facebook ændret sig meget, og personligt har jeg fået tid til at fordybe mig i kommunikations-delen. Derfor har jeg nu en masse guldkorn, som jeg gerne vil dele med dig, så du kan få mere ud af din Facebook side.

Har du forslag?

Jeg har skam idéer til, hvordan e-bogen skal struktureres samt hvilke emner jeg vil tage op. Dog kunne jeg godt tænke mig noget input fra jer iværksættere. E-bogen skal være en guide til dig, som ønsker de nødvendige ressourcer til at få en succesfuld start med din Facebook side og til dig, som ønsker at forbedre din Facebook sides værdi, skabe loyale kunder samt eksponere dit brand

Såfremt du har forslag, er du meget velkommen til at skrive dem på denne side, som jeg har lavet til formålet - eller bare skrive et svar til dette indlæg

Husk også at du altid er velkommen til at stille spørgsmål vedrørende Facebook på KB-Marketings Facebook side

Jeg glæder mig til at høre, hvad I har af forslag!

E-bogen udgives på KB-Marketings Facebook side i slutningen af september.

Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være dejligt med dokumenterede kundecases, som beskriver et succesfuldt forløb fra ingen facebook side, til dét at have en succesfuld facebook side.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil være rart med en step for step guide til oprettelse af facebook siden. Jeg kan huske at det var lidt forvirende da vi oprettede vores.

Derudover kunne jeg, i forbindelse med facebook adds, godt tænke mig at vide hvornår man henviser til sin facebook-side og hvornår man henviser direkte til sin hovedside (i mit tilfælde illux.dk). Og hvad der virker bedst.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Nielsen:
Det ville være dejligt med dokumenterede kundecases, som beskriver et succesfuldt forløb fra ingen facebook side, til dét at have en succesfuld facebook side.

Hej Martin

God forslag!

Jeg prøver at spørge nogle af mine kunder, om jeg kan bruge deres side som case. 

Om ikke andet vil jeg komme med eksempler på virksomheder, som har fået succes på Facebook.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nees

Step-for-Step guide er en fornuftig idé - Den vil jeg bruge :)

Ang. Facebook annoncer, så er det i øjeblikket ikke min stærkeste side, men jeg kender til brugen af disse, herunder opsætningen mv. Denne grundlæggende viden vil jeg meget gerne inkludere i e-bogen.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

OK super. Du må sige til når du har noget klar, jeg er interesseret :)

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Hvis skulle investere i din bog, så vil jeg gerne vide mere end alt det man altid hører i bøgerne om eks. facebook, det skal ikke alt for alment.

Du skal gå i dybden med markedsføring på Facebook, skrive noget om hemmeligheder bag at få succes med Facebook, og din erfaringer og succes historier med Facebook og hvordan du gjorde.

Håber du kunne bruge det. Ps. du må gerne smide en mail, når den udkommer.

Christopher Roelann

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christopher (og jer andre)

Det er måske værd at nævne, at e-boge bliver GRATIS :) 

Den kan downloades via KB-Marketings Facebook side ( http://facebook.com/KB-Marketing ), når den er færdig. Som fan af KB-Marketing får man selvfølgelig besked med det samme. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)