Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input og feedback på min første hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en studerende der for nyligt har fået lavet mig en hjemmeside henover sommeren. Siden samler alle deals site/ groupon-kloner og samler dem i en nem overskuellig oversigt, hvor man også kan sortere deals efter kategorier.

Det skal siges at det min første hjemmeside, som jeg har kastet mig ud, blot for at komme igang med noget. 

Det skal lige nævnes, at der er andre aktører på markedet med selvsamme koncept som denne (det blev opdaget relativt sent inde i mit projekt). Men de dækker ikke over alle deal sites, hvilket min side gør. Derudover virker det som om, at de også er på begynderstadiet, og har i mine øjne en mindre gennemarbejdet hjemmeside end jeg, samt er relativt ukendte på nettet (hvis man vurderer det ud i forhold til deres "facebook likes") .  

Jeg kunne generelt godt tænke mig en masse input på hvordan jeg skal kunne komme videre med projektet?
Er der potentiale for at skabe en rentabel forretning ud af det her (annonceplads, affiliate deals etc)? 
hvad synes i om design, logo, farvesammensætning? hvordan siden markedsføres? Skal der bruge penge på adwords, facebook annoncer, SEO rådgivning andet?

ALT INPUT OG FEEDBACK ER MEGET VELKOMMEN!

http://www.zamunda.dk/

http://www.facebook.com/ZAMUNDA.dk

Mvh.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler lige et link :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Med hensyn til din side www.zamunda.dk så synes jeg der er alt for meget luft i toppen af siden,
der er simpelthen et tomt område over logoet.

Når man holder musen over: "Deals københavn" synes jeg den hvide tekst i dropdown menuen er alt for utydelig.

Synes det er træls man ikke kan læse hele overskriften i de firkantede bokse, f.eks. VIP Billeter til so...
Få hele overskriften med i stedet for at skrive posted by Admin nedenunder, for som jeg kan se er de jo alle posted by admin så er dette jo ligegyldigt :)

Når jeg går ind under kontakt f.eks. så synes jeg skriften er frygtelig - den er ikke særlig pæn at se på.

Det var alt fra mig - håber du kan bruge det til noget :)

Du må ihvertfald ha' en fantastisk dag! :)

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med i Emil i, at det er irriterende at man ikke kan se hele teksten i boksene :)

 

Ha' en god søndag aften.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Muro

Lækker Wordpress side! Lige min stil! :-) Synes måske også der er lidt for meget luft i toppen. Men resten kan jeg ikke se nogle problemer med.

Held og lykke med siden.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Muro,

Here's my thoughts... (basic i know) Click here

Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

 Mange tak for feedback!  Er meget enig omkring de ting i nævner! Jeg vil prøve at rette op på det så snart det kan lade sig gøre og bliv endelig ved med at komme med mere feedback og input! God mandag til alle :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 05:52
Hvor mange stjerner giver du? :

øverste siden kan ikke se her starter der en hjemmeside

Menuen stregen der gør man ser at de menuen punkter er klikbar 

Derved lav en noget der kan ses end den hel sorte baggrund i banner og ikke andet og søg i højre side ser man første efter nogle minutter.

lav et langt sigende banner , måske et enkel eller 2 punkter mere i menuen end skal klikke på menuen og der dukker flere frem lad flere være så de ses.

skrift typen ville jeg vælge en anden der kan ses bedre

alle sider vælges skrives noget over menuen er det grå tekst oven på sort tekst begge er mørke farver derved ikke det lettest at se , vælge lys tekst farve til mørk baggrund

skrifter nogle sider i skrift typen og nogle steder meget småt dog se det er grundet tekst type valgt alt er skrevet samme størrelse , jeg ville vælge 11 eller 12 , den valgte 10 er  for småt ved de gode skrift typer 

Kan se der opdateres lidt lige nu og der er valgt  10 i størrelse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Generalt syntes jeg siden ser godt ud.

Dog ville jeg overveje at droppe den grånyance der kommer over siden når man holder musen over et punkt, det får den hvide farve i den boks man holder musen over til at virke meget kraftig.

Når jeg trykker på pilene i bunden ( >> ) så forventer man at indholdet slider ud til venstre og den nye siden kommer ind fra højre, da alt andet også slider op og ned, Man forventer ikke at siden skal loade på ny :(

Men ellers syntes jeg det ser fedt nok ud.

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)