Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input og feedback på min første hjemmeside!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en studerende der for nyligt har fået lavet mig en hjemmeside henover sommeren. Siden samler alle deals site/ groupon-kloner og samler dem i en nem overskuellig oversigt, hvor man også kan sortere deals efter kategorier.

Det skal siges at det min første hjemmeside, som jeg har kastet mig ud, blot for at komme igang med noget. 

Det skal lige nævnes, at der er andre aktører på markedet med selvsamme koncept som denne (det blev opdaget relativt sent inde i mit projekt). Men de dækker ikke over alle deal sites, hvilket min side gør. Derudover virker det som om, at de også er på begynderstadiet, og har i mine øjne en mindre gennemarbejdet hjemmeside end jeg, samt er relativt ukendte på nettet (hvis man vurderer det ud i forhold til deres "facebook likes") .  

Jeg kunne generelt godt tænke mig en masse input på hvordan jeg skal kunne komme videre med projektet?
Er der potentiale for at skabe en rentabel forretning ud af det her (annonceplads, affiliate deals etc)? 
hvad synes i om design, logo, farvesammensætning? hvordan siden markedsføres? Skal der bruge penge på adwords, facebook annoncer, SEO rådgivning andet?

ALT INPUT OG FEEDBACK ER MEGET VELKOMMEN!

http://www.zamunda.dk/

http://www.facebook.com/ZAMUNDA.dk

Mvh.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler lige et link :-)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Med hensyn til din side www.zamunda.dk så synes jeg der er alt for meget luft i toppen af siden,
der er simpelthen et tomt område over logoet.