Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

skal bruge en webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg desginer hjemmesider til folk, og ønsker at udvide og sælge webshop's til andre. Jeg er dog ikke så god til at programmere og opsætte en webshop.

Er der en som har en webshop skabelon jeg kan købe til en fair pris. Det skal være sådan at jeg kan sælge videre fra skabelonen.

Eksempel: En kunde ønsker en webshop hvor han sælger smykker. Jeg har så skabelonen og jeg designer det ud fra hans ønsker med bllleder, farver og indsættelse af produkter.

Og hvis en anden kunde ønsker at sælge sportstøj, så kan jeg tage samme skabelon og designe en webshop til ham.

Nogle der har noget der?

Jeg ved godt der er oscommerce, men måske nogle har noget der er lidt mere simpelt og hurtigere.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med www.Prestashop.com eller www.magentocommerce.com der er også virtue mart og mange flere :)

En hurtig Google søgning gav denne http://www.hongkiat.com/blog/open-source-e-commerce-shopping-carts-best-of/

Prestashop er den jeg har fundet nemmest at benytte af ovenstående.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for dit svar. Jeg vil kigge nærmere på det :-)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Fra Fredericia
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Open cart ser interessant ud, men er det kun på engelsk? eller kan det også laves til dansk?

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ang OpenCart: Frontend findes i dansk, men backend er vist ikke oversat endnu. Men du skal da være velkommen til at være den første der gør det :)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Thaastrup-Leth:

Ang OpenCart: Frontend findes i dansk, men backend er vist ikke oversat endnu. Men du skal da være velkommen til at være den første der gør det :)

b ackend findes også på dansk -

dog oplever jeg fejl på backend når jeg bruger dk, så jeg kører med us-eng. i backend

opencart er helt tiptop, kan anbefales!!!

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)