Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sider som ikke vises.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Folkens.

Jeg sad i går aftes på Amino og kigge og der var en tråd som ned noget med 16årig bygger hus (youtube)

Den ville jeg da gerne se, men når jeg åbnede siden, kunne jeg ikke se den, fik en fejl om at jeg ikke havde adgang eller at indholdet var fjernet (eller noget i den stil)

Er der nogle som kan forklare hvorfor pokker jeg får denne fejl?

Skal man være Plus medlem for at se nogle tråde?

 

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

JA det kunne godt være den video, tak for linker, den ser jeg ;)

Men mit spg gik mest i retning af hvorfor pokker jeg ikke kunne se tråden i går. (kan ikke lige finde den) 

(måske ikke så godt formuleret i første indlæg :(   )

 

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi den er skrevet i "De unge helte" som kun kan læses af brugere der har angivet deres alder til at være under 25

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk, må man spørge hvorfor pokker det er lavet sådan? og hvorfor pokker den så skal vises i oversigten når jeg ikke kan læse den???

Og kunne man ikke have lavet det sådan at vi "gamle røvhuller" ;) kunne få lov at læse med, men bare ikke kommentere hvis det er fordi man ønsker de yngre skal have et fri rum?

(det er brugt sjov og ironi i dette indlæg)

 

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:
Fantastisk, må man spørge hvorfor pokker det er lavet sådan? og hvorfor pokker den så skal vises i oversigten når jeg ikke kan læse den???

Enig. Det forekommer irrelevant at vise trådens overskrift, for os over aldersgrænsen (som alligevel ikke kan få adgang til tråden).

Det burde ikke være så vanskeligt igen, at sortere visningen i oversigten ud fra brugernes alder - en mindre ændring i en SQL-streng vil kunne stå for den sortering.

Forslaget er hermed givet videre til Amino :o)

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Aminos brugervenlighed er forbeholdt plus-brugereSad

muligheden findes, hvis du er villig til at betale.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:

Og kunne man ikke have lavet det sådan at vi "gamle røvhuller" ;) kunne få lov at læse med, men bare ikke kommentere hvis det er fordi man ønsker de yngre skal have et fri rum?

Det ligger i oversigten, fordi alle indlæg bliver kastet op i oversigten - faldt selv over et indlæg fra forummet udelukkende for kvinder, hvor jeg naturligvis heller ikke havde adgang. Men hvis man derimod gjorde sådan, at dem over 25 ikke fik indlæg i oversigten fra "De Unge Helte" osv. ville det da være skønt. Ellers må man vel bare vælge at lade være med at spekulere på det - jeg ser ikke hvor problemet skulle ligge i det :-)

Jeg kan ikke rigtigt finde nogle argumenter for, hvorfor I ikke skulle have lov til at læse med i De Unge Helte, men det handler jo nok et eller andet sted om, at os på under de 25 år skal have et sted, hvor vi kan dele vores idéer med hinanden, og spørge om der evt. er andre under 25, som er interesseret i et samarbejde, uden en på 25+ blander sig, og skriver en PM til den søgende, for at tilbyde større erfaring for mindre penge. Jeg aner det ikke - det var blot et skud fra hoften :-)
Og så er der vel også en eller anden grund til, at dem under 25 vælger at skrive de indlæg i De Unge Helte-forummet, som de gør, i De Unge Helte-forummet frem for de "åbne" forummer.

Mange venlige hilsener,
Sebastian Stoll. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligesom der er en kategori kun for unge, så er der også en kategori kun for kvinder og et par kategorier kun for plusser. Vi mangler bare en kategori kun for hospitalskovne, tidligere indsatte og pensionerede folkeskolelærere.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)