Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Løntrin på freelance/contractor webudvikling i USA

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg finder i øjeblikket mig selv i nogle forhandlinger med et firma i USA, der gerne vil bruge mig som 'contractor' (som de kalder det, går ud fra det er det samme som freelance/konsulentydelse?) og de har naturligvis spurgt mig vedr. min timeløn.

Bliver derfor nødt til at høre om der er nogen, der før har arbejdet som freelance webudvikler/udvikler for et firma/bureau i USA, der ved lidt om, hvad timeprisen for sådan noget ligger på der?

På forhånd mange tak for svaret.

Med venlig hilsen,

Bo Mortensen

Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Jeg kan ikke hjælpe med nøjagtige tal, men måske du kan bruge det såkaldte hamburgerindex til at vurdere værdien af dine penge her hjemme i forhold til i USA og dermed selv danne dig et indtryk af forskellene.

http://www.oanda.com/currency/big-mac-index

Skatterne og udgifter er vist lavere i USA end i Danmark, og dermed også normale lønninger.

 

Har du en android enhed der ikke er "Google" godkendt - se 1mobile.com som APK marked.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Bo Mortensen:

Hej Amino'er,

Jeg finder i øjeblikket mig selv i nogle forhandlinger med et firma i USA, der gerne vil bruge mig som 'contractor' (som de kalder det, går ud fra det er det samme som freelance/konsulentydelse?) og de har naturligvis spurgt mig vedr. min timeløn.

Bliver derfor nødt til at høre om der er nogen, der før har arbejdet som freelance webudvikler/udvikler for et firma/bureau i USA, der ved lidt om, hvad timeprisen for sådan noget ligger på der?

På forhånd mange tak for svaret.

Med venlig hilsen,

Bo Mortensen

Lidt som at spørge hvad timeprisen er i Europa, timepriser er forskelligt alt efter stat og sted, i Californien er de mere end dobbelte af hvad de er andre steder

husk at skal du udføre arbejde på amerikansk grund skal du have korrekt visum, udenfor kan du lave alt det du vil.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer og tak for jeres svar :)

Kendte slet ikke big max indexet hehe, det er egentlig en meget god indikator.

Det er jo lige det, man skal tage højde for, at deres skat og udgifter er lavere end her i Danmark, så det skal man jo også tage højde for i forhold til løntrinnet.

Arbejdet skal dog ikke udføres i USA, men her fra Danmark (er jeg ret sikker på!)

Tak igen!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)